حقیقت ممنوع در مورد ترک اعتیاد توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

یک هفته قبل از اعتکاف، که از 14 تا 21 ژوئیه به طول انجامید، مصرف روزانه کافئین خود را به 1-2 کیسه چای کاهش دادم. من آزمایش خود را در ماه مه گذشته با تغییر ناگهانی از 6-7 فنجان قهوه دم کرده قوی به دو لیوان چای تهیه شده از دو کیسه چای (صبحانه ایرلندی دوقلو) آغاز کردم. عادت من به 2-3 فنجان در روز برگشت. یکی از موانع کنار گذاشتن عادت کافئین این است که اگر برای مدت کوتاهی از مصرف کافئین پرهیز کنید، هنگام عقب نشینی صدایی فوق العاده خواهید داشت.

تفاوت عمده بین مثلاً کافئین و مت آمفتامین، سرعت و شیب روند نزولی است. نموداری که خلق و خوی کافئین‌دار من را در مقیاس‌های زمانی کوتاه و بلند ردیابی می‌کند، ناهموار و با روند نزولی تدریجی است. این روند در طول یک روز و سالها صادق است. قهوه موجی از انرژی به من می دهد که روز من را شروع می کند. انرژی بیش از حد اغلب ذهنم را درگیر می کند، فکر کردن و نوشتن را سخت تر می کند، و هر چه روز می گذرد مضطرب، پریشان، بی حوصله، بی حوصله و تحریک پذیر می شوم.

اما در طول روز، حتی زمانی که احساس خستگی می‌کنم، می‌توانم انرژی لازم را برای انجام کارها، مانند نمره دادن به مقالات یا نوشتن پست‌های وبلاگ (مانند این پست و آنهایی که در مورد خلوتگاه بودایی خود نوشتم) جمع‌آوری کنم. در یک روز معمولی، من یک قابلمه 4-5 فنجان درست بعد از بیدار شدن و یک یا دو فنجان دیگر بعد از ظهر می خورم. بارها در طول روز ایمیل را چک می کنم (من سه حساب دارم)، توییتر، فیس بوک، نیویورک تایمز، ترافیک وبلاگ، حساب 401K خود را.

شما ترک ماری جوانا را تجربه خواهید کرد. اضطراب، بی خوابی، از دست دادن اشتها، تحریک پذیری و افزایش دمای بدن (تعریق شبانه). در کوتاه مدت، نوسانات خلقی و زمان هایی خواهید داشت که فقط می خواهید تسلیم شوید. اول چیزهای مهم؛ هر علف هرزی که دارید را در توالت بشویید تا بعداً نتوانید به آن دست پیدا کنید. شما دیگر به دنبال یافتن پاسخی در مورد چگونگی ترک سیگار نخواهید بود زیرا با آن زندگی خواهید کرد. اگر همه چیز شکست خورد، به روزی فکر کنید که چگونه سیگار کشیدن را ترک کنید و چگونه در اینترنت برای پاسخ جستجو کردید.

آنها کافئین مصرف می کنند زیرا فکر می کنند این کار باعث می شود کارگران بهتری داشته باشند. طبق تعریف، این بدان معنی است که کافئین عملکرد مغز، خلق و خو و رفتار را تغییر می دهد. کافئین همچنین فعالیت الکتریکی مغز را تغییر می دهد و باعث افزایش امواج مغزی بتا می شود که با حالت برانگیختگی مرتبط است. چهار پاسخگوی بعدی در مورد مصرف مسئولانه کافئین بحث کردند، اما همه به نظر من عاداتشان را منطقی می‌دانند (اگرچه می‌توانستم آن را فرافکنی کنم). قدم اول این است که صادقانه بپذیرید که علف هرز به روش های ناسالم زندگی شما را تسخیر می کند و باید مقداری قدرت را پس بگیرید.

و محتوای THC در علف‌های هرزی که سیگار می‌کشید همیشه در حال کمپ ترک اعتیاد تهران افزایش است. برای اولین بار در زندگی من، مدیتیشن واقعا کارساز بود. در طول یک جلسه تدریس، وقتی دانش‌آموزان می‌توانستند سؤال بپرسند، از معلم پرسیدم که آیا کافئین مدیتیشن را سخت‌تر می‌کند؟زمانی که در سال 2009 نوشیدن الکل را ترک کردم، خلق و خوی اولیه من بلافاصله بهبود یافت، اما شاید اگر کافئین را ترک کنم، این اتفاق نمی افتاد. من نوشیدن الکل را برای همیشه در 1 ژانویه 2009 ترک کردم، همان روزی که از همسرم (همسر سابق فعلی) جدا شدم.

تنها مشکل، حداکثر 3 روز است و شما در پایان روز سوم یک دیوانه جیغ می‌شوید. بعد از چهار روز مصرفم را به یک لیوان چای کاهش دادم، سپس به مدت هشت روز اصلا کافئین نداشتم. دو روز بعد از این دوره، ayahuasca مصرف کردم، که تأثیر قابل‌توجهی بر آزمایش کافئین من نداشت، به جز اینکه حواس من را از علائم ترک من پرت می‌کرد. مطمئناً تصادفی نیست که مصرف کافئین و اعتیاد به فناوری اطلاعات هر دو در فرهنگ ما بومی هستند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما