چرا من سرور مجازی بخرم بهتر از سرور شماست؟

تیم BitTorrent یک بسته نرم افزاری برای گره های بوت استرپ DHT نگهداری می کند. گره های بوت استرپ برای معرفی گره های جدید به بسیاری دیگر از گره های موجود در "Swarm" استفاده می شوند. با حمله به بخش قابل توجهی از گره های خروجی از این طریق، یک مهاجم می تواند شبکه را تخریب کرده و شانس اهداف را با استفاده از گره های کنترل شده توسط مهاجم افزایش دهد. IPv4 از 32 بیت تشکیل شده و می تواند 4.29 میلیارد آدرس را پشتیبانی کند. این مجموعه قوانین در حال حاضر در نسخه چهارم خود است و آدرس IP شما یک آدرس اینترنتی IPv4 است. همه آن آدرس‌های موجود تخصیص داده شده‌اند، اما همه آنها استفاده نشده‌اند و اکثریت قریب به اتفاق آدرس‌های اینترنتی آدرس‌های IPv4 هستند. در این سناریو می‌توانید امکانات بی‌پایانی برای آدرس‌ها و سردرگمی‌هایی را که به‌طور اجتناب‌ناپذیری به دنبال دارد، ببینید.

اگر مدیران فناوری اطلاعات بتوانند حداقل تا حدی سرورها را مجازی کنند، مدیریت محیط های فناوری اطلاعات بسیار آسان تر است. سرورها بر اساس کاربردشان برچسب گذاری می شوند و کاربردهای متفاوتی برای سرورها وجود دارد. آخرین نسخه IP، IPv6، از آدرس های 128 بیتی استفاده می کند و می تواند 340,282,366,920,938,000,000,000,000,000,000,000,000 آدرس را پشتیبانی کند. PHP-Proxy – اسکریپت پروکسی وب به طور خاص ساخته شده است تا سریع، آسان برای تغییر و پشتیبانی از سایت های ویدئویی مانند یوتیوب باشد. کاربران قدرتمند نباید در مورد ثبت نام در NordVPN، یکی دیگر از غول های صنعتی مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا که دارای ویژگی های امنیتی قوی مانند رمزگذاری مضاعف (در یک برگه جدید باز می شود)، سرورهای مبهم (در یک برگه جدید باز می شود)، وب تاریک فکر کنند. نظارت (در یک برگه جدید باز می شود)، محافظت از بدافزار، مسدودکننده های تبلیغات و ردیاب، و Onion Over VPN، ابزاری که اتصال VPN شما را با شبکه Tor برای یک لایه بیشتر از حریم خصوصی ترکیب می کند. یک VPN به شما امکان می دهد این کار را با مسیریابی فعالیت خود از طریق سرورهای خود انجام دهید. یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) می تواند فعالیت اینترنتی شما را با حداقل دانش فنی پنهان کند.

یک مثال سریع: شما اشتراک یک سرویس محبوب VPN را خریداری می کنید و یک برنامه را برای Mac یا PC خود دانلود می کنید. در ایالت نیویورک، مجرمان جنسی از اجرای این اپلیکیشن در حین آزادی مشروط منع می‌شوند. IPVanish کمبود ویژگی های امنیتی پیشرفته را با یک برنامه ساده و مینیمالیستی و پشتیبانی از اتصالات همزمان نامحدود جبران می کند. این ارائه‌دهنده مستقر در رومانی ادعای بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شبکه جهانی را دارد که دیده‌ایم، با سرورهای ویژه‌ای که برای پخش، بازی و P2P بهینه‌سازی شده‌اند تا اتصالات ثابت را حفظ کنند. به نظر می رسد، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) پاسخ به چنین سؤالی است. توصیه اصلی ما برای هر کسی که قبلاً از این فناوری استفاده نکرده است، TunnelBear یک VPN ساده و سبک با یک رابط بصری (و شایان ستایش) است. یک جزء سبک را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فرهنگ رابط کاربری خود را در زمان اجرا به راحتی تغییر دهید. Windows Server 2019 همچنین شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از کانتینرها و سرویس‌های میکرو، برنامه‌های بومی ابری ایجاد کرده و برنامه‌های سنتی را مدرن کنید.

هر سه مراکز داده غول‌پیکر را در سراسر جهان نگهداری می‌کنند که شامل هزاران سرور فیزیکی، سیستم‌های ذخیره‌سازی و تجهیزات شبکه تحت یک لایه مجازی‌سازی است که به مشتریان ابری این امکان را می‌دهد تا آن منابع را به شیوه‌ای بسیار خودکار تخصیص دهند. شما کنترل کاملی بر نحوه دسترسی به منابع و حجم کاری و توسط چه کسی دارید. ما طرح نامحدود آن (در یک برگه جدید باز می شود) را نسبت به نسخه رایگان برای مرور نامحدود و خدمات مشتری اولویت دار توصیه می کنیم، که با ثبت نام به مدت سه سال فقط 3.33 دلار در ماه هزینه دارد – این 67٪ تخفیف معمول 9.99 دلار در ماه و یک قیمت ثابتی که بعد از ترم اول شما افزایش نمی یابد. شما می توانید اولین دوره برنامه سالانه خود را (در یک برگه جدید باز می شود) با فقط 3.33 دلار در ماه (یا 70٪ تخفیف در نرخ استاندارد ماهانه 10.99 دلار) دریافت کنید، که با 30 روز ضمانت بازگشت پول و محافظت رایگان آنتی ویروس ارائه می شود. از VIPRE.

اشتراک ماهیانه 9.99 دلار است، اما شما 50٪ صرفه جویی می کنید و فقط 4 دلار می پردازید. 99/ماه در صورت تعهد به دو سال (با 30 روز ضمانت بازگشت وجه). در زمان نوشتن، می‌توانید 26 ماه پوشش (در یک برگه جدید باز می‌شود) فقط با 2.19 دلار در ماه – که 82٪ از نرخ معمولی آن 11.99 دلار در ماه کاهش می‌یابد و شامل 30 روز ضمانت بازگشت پول است. برای مدت محدودی، مشتریان جدید می توانند برای یک طرح 27 ماهه (در یک برگه جدید باز می شود) با نرخ اولیه فقط 3.69 دلار در ماه (که توسط 30 روز ضمانت بازگشت پول محافظت می شود) ثبت نام کنند – این 69٪ تخفیف است. قیمت معمولی 11.99 دلار در ماه. مانند همه برنامه‌های چند ساله CyberGhost، شامل 45 روز ضمانت بازگشت وجه و دسترسی رایگان به ابزار ID Guard (در یک برگه جدید باز می‌شود) و Privacy Guard (در یک برگه جدید باز می‌شود). برای 39 ماه پوشش CyberGhost (در یک برگه جدید باز می شود) با 2.29 دلار در ماه (یا 82٪ تخفیف در هزینه استاندارد ماهانه آن 12.99 دلار) ثبت نام کنید، و پس از آن می توانید هر 36 ماه یکبار با همان نرخ تمدید کنید. اگر فردی در یکی از این کشورها به وای فای متصل باشد و تلفنش از تماس WiFi پشتیبانی کند، همه تماس‌ها و پیامک‌ها به ایالات متحده و از ایالات متحده رایگان است و مانند شبکه تلفن همراه کار می‌کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سرور مجازی لطفا از صفحه ما بخواهید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما