پاسخ به شبهات در مورد سرعت “زامبی ها”

فرارو- زامبی ها فقط به مردم عادت دارند یا قبلاً هم بودند. خوب ما این موضوع را می دانیم. با توجه به این موضوع و نزدیک شدن به هالووین، «واشنگتن پست» از متخصصان چندین حوزه خواست تا بر اساس آنچه درباره بدن و مغز انسان شناخته شده است، برخی از اسرار زامبی ها را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

به رابل فرارو به نقل از پست واشترانگون، متأسفانه، تئوری های کمی در مورد این موضوع مورد آزمایش قرار گرفته اند، بیشتر به این دلیل که زامبی ها به هر حال واقعی نیستند.

پاسخ به شبهات در مورد سرعت

چرا زامبی ها مثل ما رفتار نمی کنند؟

به لطف فیلم ترسناک «جورج ای رومرو»، زامبی ها به کلیشه هایی از فرهنگ پاپ تبدیل شده اند. چرا زامبی ها اینطور رفتار می کنند؟ «تیموتی ورستینن»، عصب‌شناس، می‌گوید: «شاید به همین دلیل است که آنها عملکرد خود را در بخش‌های کلیدی مغزشان که به سرعت در حال پوسیدگی هستند، از دست داده‌اند. آنها ممکن است دائما حمله کنند، زیرا مناطق تصمیم گیری در قشر پیشانی مغز آسیب دیده است. بدون آن وزنی که تعادل و تعادل ایجاد می کند، جواب جنگ یا فرار آمیگدال بی فایده است.

شاید دلیل آن آسیب به گروهی از مناطق مغز به نام “شبکه صورت” باشد که زامبی ها دیگر نمی توانند دوست را از یک غریبه بالقوه خوشمزه تشخیص دهند. این اشتهای سیری ناپذیر نشانه از بین رفتن هیپوتالاموس و تولید بیش از حد هورمون گرلین است و زامبی ها را به گرسنگی مزمن محکوم می کند. زامبیایی‌ها به ندرت می‌توانند بیش از چند کلمه زیر لب زمزمه کنند، که نشانه‌ای از کاهش در مراکز زبانی به نام منطقه بروکا (این بخش با تولید گفتار مرتبط است) و ناحیه ورنیخه (این بخش با درک مرتبط است). یا درک زبان نوشتاری و گفتاری).

در نهایت، نحوه راه رفتن زامبی ها ممکن است به این معنی باشد که آنها برخی از قسمت های مغز را از دست داده اند، مانند قشر حرکتی، عقده های قاعده ای و مخچه، که مسئول حرکات هماهنگ و صاف و بدون زحمت هستند.

“ورشتاینن” می گوید که یک بار از “رومرو” پرسید که چرا زامبی ها اینطور حرکت می کنند و او گفت: “چون آنها مرده اند.” حدس می‌زدم که آنها سرسخت بودند.”

یک بدن چقدر می تواند با تغذیه مغز زندگی کند؟

«پاتریشیا ام سالداریاگا»، معلم کالج میدلبری، می‌گوید: «نمادهای زامبیا از انواع مختلف مردم مورد ظلم قرار گرفته‌اند، اگرچه در یک چرخش مدرن، برخی از آنها اکنون نماد قدرت هستند. در نسخه‌های فیلم‌های دهه 1930، انسان‌های زنده‌ای دیده می‌شد که روح و اراده آزادشان توسط جادوی سیاه ربوده شده بود، مانند زامبی‌های آفریقایی و فولکلور وودوی هائیتی. سپس فیلم “شب مردگان زنده” به کارگردانی “جرج رومرو” در سال 1963 اکران شد که به طور کامل وضعیت مرده زامبی ها، رفتار و عادات غذایی آنها را بازتعریف کرد و از آن به بعد اکثر مردگان متحرک به نمایش درآمدند. از خوردن تقریباً هر نوع گوشت انسان روی صفحه سینما و تلویزیون خوشحالم!

با این حال، مغزها اغلب غذای واقعی زامبی ها در نظر گرفته می شوند. در فیلم “بازگشت مردگان زنده” در سال 1985 یک زامبی “MMMMMMMMGGGGGS” وجود دارد! او می خواست «گریس دروچا» سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم‌شناسی می‌گوید: از نظر تغذیه، مغز حاوی حدود 60 درصد چربی و 40 درصد پروتئین با تعادل کم کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات است که بسیار کم است. -رژیم های کربوهیدراتی و کتوژنیک پرچرب که در ابتدا با هدف کاهش تنش انجام می شود، سازگار است. در مقابل، تقریبا نیمی از کالری رژیم غذایی یک فرد عادی و سالم از کربوهیدرات ها تامین می شود که انرژی سریعی را فراهم می کند.

“دروچا” می گوید: “آنفولانزا مانند یک واکنش معمول به کمبود ناگهانی کربوهیدرات ممکن است مسئول برخی از علائم ناشی از زامبی ها باشد.” آنها ناله می کنند و خیلی آهسته گیج راه می روند. تهوع، استفراغ، سردرد و خستگی را نیز می توان از جمله علائم آنفولانزا نام برد که به دلیل مقادیر بسیار کم کربوهیدرات در رژیم غذایی است.

با این حال، همه چیز در رژیم غذایی زامبی ها بد نیست. مغز حاوی مقدار مناسبی مایعات است و 80 درصد وزن آن آب است و مواد مغذی مورد نیاز زامبی ها مانند ویتامین B12 برای تقویت انرژی، ویتامین C برای تقویت بافت همبند و فسفر، مس و آهن برای تقویت استخوان ها را تامین می کند. .

به گفته دروچا، رژیم غذایی حاوی مغز حداکثر برای چند هفته پایدار خواهد بود، زیرا فاقد مواد مغذی حیاتی، ویتامین ها و مواد معدنی است. اومی می گوید که البته خوردن مغز باعث یبوست شدید می شود، اما اشاره کرد که راضی نیست زامبی ها به توالت بروند یا نه!

نتایج مطالعه ای که در سال 2010 در استرالیا انجام شد نشان می دهد که انسان ها نسبت به اندازه خود دندان های نیش بسیار قوی دارند و دندان های ما برای ترک خوردن آجیل مناسب هستند و بسیار خوب عمل می کنند. البته این مطالعه نشان داد که جمجمه انسان در مقایسه با دندان ها چندان پایدار نیست.

چرا زامبی ها یکدیگر را نمی خورند؟

برای یافتن پاسخ این سوال، چهار محقق از مرکز علوم شیمی مونال، تخصص خود را در زمینه حس چشایی و بویایی ارائه کردند و خاطرنشان کردند که برخی از زامبی ها به شدت به بوی انسان وابسته هستند. «باب پلگرینو»، دانشجوی فوق دکترا در این مرکز، می‌گوید که بلافاصله به پشه‌ها فکر کرده و از خود پرسیده است که آیا بدن زامبی‌ها بوها و مواد شیمیایی خاص دیگری تولید نمی‌کند که انسان‌های زنده را خوش‌مزه جلوه دهد؟

وی افزود: پرندگان نیز به نوعی تشنه به خون هستند و از طیف وسیعی از علائم برای یافتن افراد استفاده می کنند. آنها از فاصله دور از دی اکسید کربن استفاده می کنند و سپس از بوهای با برد متوسط ​​استفاده می کنند و سپس از طعم، گرما و رطوبت برای فرود آمدن و حمله به هدف در فاصله بسیار کوتاه استفاده می کنند.

«پل وایز» از محققان قدیمی مونل می گوید که زامبی ها ممکن است بوی بیماری را روی یکدیگر حس کنند، به خصوص اگر از طریق ویروس به زامبی تبدیل شده باشند.

او می افزاید: زامبی ها ممکن است بوی فرار مرتبط با پاسخ های بیولوژیکی به عفونت را احساس کنند و تصمیم بگیرند که دلیلی برای گاز گرفتن شما وجود ندارد، زیرا ویروس منتقل شده است. البته، زامبی‌ها احتمالاً در اوایل زندگی یاد گرفته‌اند که از بوی پوسیدگی اجتناب کنند. پس شاید طبیعی باشد که از خوردن همدیگر پرهیز کنند.»

استفانی هانتر، یکی از همکاران «پلگرینو» می‌گوید: «اگر زامبی‌ها به یک نفر برسند و او را بخورند و بعد یک نفر جدید را ببینند، حتی اگر نفر اول هنوز پوسیده و فاسد نشده باشد، فرد جدیدتر را دنبال می‌کنند. “

ایچیرو ماتسوموتو، زیست‌شناس مولکولی و همچنین محقق، فرض چهارم این سوال را رد می‌کند و می‌گوید: «ذهن علمی می‌گوید که احتمال زیادی وجود دارد که یکدیگر را بخورند، اما مردم نمی‌دانند. انسان ها هیچ اطلاعاتی در مورد جمعیت زامبی ها ندارند، بنابراین ممکن است یکدیگر را بخورند و ما اصلا علاقه ای به کاهش جمعیت آنها نخواهیم داشت. دوم، مردم رفتار زامبی ها را با حالت وحشت تماشا می کنند، زیرا ما همیشه از آنها فرار می کنیم یا توسط زامبی ها کشته می شویم و نمی توانیم زامبی ها را کنترل کنیم.”

پاسخ به شبهات در مورد سرعت

آیا یک زامبی می تواند از قبر بیرون بیاید؟

اطلاعات در این مورد وجود دارد. حتی یک زامبی با انگیزه بالا احتمالاً نمی تواند از 1.8 متر خاک بالا برود، زیرا این مقدار خاک روی یک تابوت با اندازه متوسط ​​می تواند به راحتی بیش از 3175 کیلوگرم وزن داشته باشد. قوانین بسیار متفاوت هستند، اما بیشتر تدفین ها در ایالات متحده به سطح زمین بسیار نزدیک تر است، به طوری که قسمت بالایی تابوت اغلب کمتر از 60 سانتی متر زیر زمین است.

آلن وین مک براییر، سخنگوی انجمن مدیر مراسم تشییع جنازه، این سوال را در مورد فرار زامبی ها برای کارگران در گورستان خارج از آتلانتا مطرح کرد. او می گوید: اجماع بر این است که زامبی یا انسانی که به زامبی تبدیل می شود قادر به خارج شدن از تابوت نیست. وی خاطرنشان می کند که طبق داده های انجمن مدیران تشییع جنازه، حدود 60 درصد از افرادی که در ایالات متحده می میرند سوزانده می شوند، روندی که بدون شک ضد زامبی است. با این حال، او می گوید که دفن طرفدار محیط زیست “سبز” در حال رایج شدن است و در این صورت، جسد با حداقل پوشش بدن در عمق 60 سانتی متری در زمین قرار می گیرد.

بنابراین، اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زندگی کند و یا تابوت داخل آن خیلی محکم نباشد یا فقط یک کفن در داخل آن باشد، فرصت بیرون آمدن خواهد داشت، مخصوصاً وقتی قبر تازه است و خاک بالای آن است. قسمت خشک و نرم است

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما