(ویدئو) 20 هزار جنگجو از چچن در جشن تولد پوتین!

ویدئوی منتشر شده توسط رهبر چچن نشان می دهد که بیش از 20000 جنگجو در چچن برای تبریک هفتادمین سالگرد تولد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، صف کشیده اند.

بر اساس گزارش ها، رمضان قدیروف، رهبر چچن، فاش کرد که بیش از 20 هزار نفر از نخبگان مبارز در چچن برای جشن تولد 70 سالگی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه حضور داشتند.

وی در کانال تلگرامی نوشت: روز مهم امروز را با تشکیل واحدهای برق رسمی جمهوری چچن آغاز کردیم.

این مراسم همچنین به هفتادمین سالگرد ریاست جمهوری روسیه اختصاص داشت. هزاران مبارز چچنی برای حمایت از پوتین در میدان صف ایستادند و تولد او را تبریک گفتند.

رمضان قدیروف افزود: به این فرزندان مردم شریف چچن که هر لحظه آماده دفاع از کشور هستند و رهبران برجسته ما هستند به گرمی سلام کردم.

وی افزود: تولد ولادیمیر پوتین را با بیست هزار نفر تبریک گفتیم. حقیقت پشت سر ماست یعنی قوی تر هم می شویم و راضی می شویم! زنده باد روسیه! زنده باد رهبر ملی، ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین!

پس از آن که استیون سیگال بازیگر مشهور هالیوود تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفت، جشن تولد ویژه پوتین در چچن برگزار شد.

سگال از طریق استوری های اینستاگرام خود گفت: من تازه فهمیدم که امروز روز بسیار مهمی است. امروز تولد پرزیدنت پوتین است و من فکر می کنم که اکنون در دوران بسیار سختی زندگی می کنیم. او یکی از بزرگترین رهبران جهان و یکی از بزرگترین روسای جمهور جهان است. من واقعا امیدوارم و دعا می کنم که او حمایت، عشق و احترام مورد نیاز خود را به دست آورد. و اینکه تمام مشکلاتی که اکنون در جریان است به زودی پایان خواهد یافت و ما در صلح در جهان زندگی خواهیم کرد.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما