واکنش دیوید تیلور آمریکا به نبرد پنجم با حسن یزدانی

از آنجایی که حسن یزدانی به شدت به دنبال شکست دیوید تیلور در رقابت های صربستان است، تیلور نیز انگیزه دارد تا از حسن پیشی بگیرد. این کشتی گیر آمریکایی که همیشه از حسن یزدانی با احترام یاد می کند، پس از پیروزی مقابل حریف ایرانی خود در المپیک، سال گذشته در رقابت های جهانی شکست سختی را متحمل شد. تفاوت آنقدر زیاد بود که همین الان کارشناسان آمریکایی شانس قهرمانی را به حسن یزدانی دادند اما تیلور رقیبی نیست که به این سادگی تسلیم شود.

او ابتدا درباره مدال آوری در المپیک و پیشی گرفتن از یزدانی در آن مسابقات می گوید: «در مورد المپیک می خواهم بگویم مثل اوج گرفتن است. خیلی جستجو کردم تا اینکه موفق شدم. شما در اوج دنیا هستید که فوق العاده است. ممکن است اکنون آسان به نظر برسد، تمرین ممکن است آسان به نظر برسد، اما وقتی برگردید و به عقب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اصلاً آسان نیست. در آن زمان زمان و انرژی زیادی از من گرفته شد. بعد از المپیک، مسابقات جهانی نروژ را داشتم که خیلی خودم نبودم و عواملی روی عملکردم تأثیر داشت. تا فینال را دیدم کاملاً کنترل داشتم، نه تنها در راه کشتی گرفتم، بلکه از نظر روحی و روانی هم کشتی گرفتم. یزدانی در دیدار پایانی انگیزه زیادی داشت. چون یک هفته پیش فینال المپیک را باخت. او یک برنامه مبارزه واحد داشت. برای من ناراحت کننده بود، اما کسب عنوان المپیک و نقره جهان در مدت کوتاهی اتفاق بسیار بزرگی است که اتفاق افتاد، اما از نظر روحی و شاید در عمل آنقدر شرایط خوبی نداشتم که بتوانم در هر دو مسابقه طلا بگیرم. “

تیلور درباره حسن یزدانی نیز می گوید: «یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت های زندگی من بوده است. برای رسیدن به قله و طلا باید بهترین باشی و من بسیار خوشحالم که چنین ورزشکاران و کشتی گیرانی با استعداد و توانمندی در راه هستند. گاهی اوقات خسته می شوید و شرایط برایتان سخت می شود، اما وقتی به این افراد فکر می کنید، انگیزه پیدا می کنید. او مانند من بسیار با انگیزه و جستجوگر است. او در المپیک توکیو می خواست اولین کشتی گیر ایرانی باشد که دو مدال طلای المپیک را کسب می کند. از اینکه بتوانم با قدرت صد در صد در بلگراد ظاهر شوم راضی هستم و باید بتوانم هم سطح او باشم. البته مبارزه در بلگراد بسیار نزدیک و حساس خواهد بود. من به هر آنچه در کشتی رسیده ام رسیده ام و برای رقابت با او باید در بهترین شرایط خودم باشم.

حسن و دیوید تیلور از امروز ساعت 13 به وقت تهران اقدام خود را در مرحله مقدماتی آغاز می کنند و در صورت صعود این دو مبارز به فینال فردا جمعه برای پنجمین بار مقابل هم قرار می گیرند تا حساس ترین مبارزه مشخص شود. از سال.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما