نظر | لیز چنی دروغ های ترامپ را تحمل نخواهد کرد

اما این چیزی از درستی کاری که او انجام می دهد کم نمی کند. همچنین این موضوع باعث نمی شود که او چقدر مستقل فکر می کند. نکته: او نه تنها در حزب جمهوری خواه منزوی است. او همچنین بر خلاف بسیاری از ترامپ‌های هرگز ترامپ است، که تنفرشان از نوازش جمهوری‌خواهان از رئیس‌جمهور سابق، آنها را به توهین و حمله به حزب در انواع جبهه‌ها واداشته و عملاً آنها را به دموکرات‌های موقتی و موقعیتی تبدیل کرده است. چنی، در مقابل، با حزب رای می‌دهد، و محکم و با افتخار به اصول محافظه‌کار خود پایبند است.

از من نگیر از Rep بگیر مارجوری تیلور گرین، جمهوری‌خواه جورجیا. گرین در ژانویه در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن گفت: «اجازه دهید به همه یادآوری کنم، در حالی که دموکرات‌ها در حال حاضر فریب لیز چنی را می‌خورند، باید به خاطر داشته باشند که او یک دموکرات نیست. در واقع، او سابقه رای بسیار محافظه‌کارانه‌ای دارد – محافظه‌کارتر از برخی از همکاران جمهوری‌خواه من.»

گرین با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دموکرات‌ها در وایومینگ ممکن است برای حمایت از چنی وارد انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان شوند، برانگیخته شد و افزود: «دموکرات‌ها، در حالی که شما فکر می‌کنید این سرگرم‌کننده است زیرا لیز چنی کاملاً ترامپ را می‌خورد و سعی می‌کند هر کاری که می‌تواند برای نابودی ما انجام دهد. و ترامپ و ایوانکا اکنون و همه این افراد، شما گول می خورید. بنابراین، در حالی که می‌خواهید در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در وایومینگ به او رأی دهید، به ماری رأی می‌دهید که قرار است شما را نیش بزند.»

چنین زهر! و از آنجایی که چنی آشکارا با دموکرات‌ها درباره اصلاحات گسترده در رأی‌گیری مخالف است، با دموکرات‌ها در مورد اندازه دستور کار بایدن برای بازگشت بهتر مخالف است، با دموکرات‌ها درباره سقط جنین مخالف است. او فقط با آنها دلیل محدودی ایجاد کرده است. او در این مورد واضح است – و در مورد اشتیاق خود به این هدف، که یک بار برای همیشه ترامپ را مسئول می داند.

من می توانم بگویم که او یک زن بدون کشور است، با این تفاوت که او این کشور – کشور ما – را در درجه اول در افکارش دارد. او می‌داند چه چیزی آن را خاص می‌کند، و می‌داند که همکاران جمهوری‌خواهش در کنگره نادیده گرفته می‌شوند، و آن این است که “تعهد مقدس دفاع از انتقال مسالمت آمیز قدرت توسط هر رئیس‌جمهوری آمریکا – به جز یکی از آنها” مورد احترام قرار گرفته است. او در ماه آوریل از بنیاد کتابخانه جان اف کندی در بوستون جایزه 2022 نمایه شجاعت دریافت کرد.

سوالی که برای هر یک از ما پیش می آید این است که آیا در این زمان آزمایش، آیا به وظیفه خود عمل خواهیم کرد؟ او گفت، شرط ها را به شیوه ای دقیق و غیرقابل انکار بیان کرد که مطمئناً در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. “یا ما از خطر دور خواهیم شد، تهدید را نادیده می گیریم، دروغ ها را در آغوش می گیریم؟”

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما