نظر | بنابراین، مایک پنس

واشنگتن – سرنوشت یک قاتل هرگز خوشبخت نیست.

در ابتدا فکر می کنید که حنایی کردن با رئیس راه خوبی برای حرکت به جلو است. اما وقتی با یک خودشیفته سر و کار دارید – و خودشیفته ها کسانی هستند که دوست دارند اطرافشان را احاطه کنند – هرگز نمی توانید به اندازه کافی بی ادب باشید.

خودشیفته ها گرند کنیون نیاز هستند. هر چه بیشتر چاپلوسی شوند، اشتهایشان برای چاپلوسی بیشتر می شود.

این درسی سخت و تقریباً کشنده است که پنس در ژانویه آموخت. 6، زمانی که سرانجام پس از درخواست ترامپ برای یک لطف نوجوانانه، در مقابل دونالد ترامپ ایستاد: کمک به نابودی دموکراسی آمریکایی و تمام آنچه ما برای آن دفاع می کنیم.

دو عکس جدید در جلسه استماع کمیته مجلس در مورد تحقیق در ژانویه نشان داده شد. 6 یک داستان تکان دهنده – یکی از باورنکردنی ترین داستان ها در تاریخ کشور ما.

در یکی از آنها، کارن پنس در حالی که پنس – که زیر یک آینه طلایی بزرگ نشسته است- به فضا خیره شده است، در حال بستن پرده ای با حاشیه طلا در دفتر تشریفات معاون رئیس جمهور در کاپیتول، از طبقه سنا است. اشتباه.

این هفته متوجه شدیم که وقتی معاون رئیس جمهور از پله ها به پایین فرار کرد و به دنبال آن یک افسر نیروی هوایی حامل کدهای پرتاب هسته ای بود، اوباش غارتگر در چند قدمی او بودند.

در تصویر دوم که پس از بردن پنس به مکانی امن در یک گاراژ زیرزمینی گرفته شده است، دخترش شارلوت با نگرانی او را تماشا می کند. او در حالی که به تلفن دیگری خیره شده است، در حالی که به تلفن دیگری خیره شده است، ویدیویی از ترامپ که به جمعیت ابراز عشق می‌کند، نشان می‌دهد که شامل تعدادی چوب بیسبال و زیپ‌بندی می‌شود و شعار می‌دهد «مایک پنس را آویزان کن» را به گوش خود گرفته است.

همان‌طور که سارا متیوز، دستیار ترامپ، شهادت داد، در اوایل بعدازظهر، در حالی که جمعیت سنگرها را شکستند و با پلیس مبارزه کردند، کارکنان کاخ سفید نگران بودند که اوضاع از کنترل خارج شود.

آنها فکر می کردند که رئیس جمهور باید فوراً چیزی توییت کند. در ساعت 2:24 بعد از ظهر، آنها یک اطلاعیه دریافت کردند که رئیس جمهور واقعا توییت کرده است. اما این توییت آرامش‌بخشی نبود که انتظارش را داشتند. طراحی شده بود تا شورشیان را به جنون بکشاند.

مایک پنس جرأت انجام کاری را که باید برای حفاظت از کشور و قانون اساسی ما انجام می‌داد، نداشت، و به دولت‌ها فرصتی داد تا مجموعه‌ای از حقایق تصحیح‌شده را تأیید کنند، نه حقایق تقلبی یا نادرستی را که قبلاً از آنها خواسته شده بود تأیید کنند. ترامپ توییت کرد. “آمریکا خواستار حقیقت است!”

همانطور که متیوز در اظهارات خود به یاد می آورد، “وضعیت از قبل بد بود، و به همین دلیل احساس می شد که او با توییت کردن آن، روی آتش بنزین می ریزد.”

ترامپ هنوز از مکالمه تلفنی جنجالی صبحگاهی سر می‌کشید که نتوانست معاون رئیس‌جمهور را متقاعد کند که برخی از انتخاب‌کنندگان ایالت‌ها را رد کند تا بتوانند با انتخاب‌کنندگان قلابی که از ترامپ حمایت می‌کنند جایگزین شوند. او پنس را با القاب مضحک مورد انتقاد قرار داده بود.

همانطور که ترامپ در سخنرانی روز جمعه در نشویل به یاد آورد، “من به مایک گفتم، “اگر این کار را بکنی، می توانی توماس جفرسون باشی.” و بعد، بعد از اینکه همه چیز از بین رفت، یک روز به او نگاه کردم و گفتم: “از گفتن این حرف متنفرم، اما توماس جفرسون نیستی.”

ترامپ در همان سخنرانی خط دیگری داشت که حتی برای او به طرز شگفت انگیزی توهم آمیز بود. او گفت: «برای چپ رادیکال، سیاست به دین آنها تبدیل شده است. حس درست و نادرستی آنها را مخدوش کرده است. آنها حس درست و غلط، درست و دروغ، خوب و بد را ندارند.»

ترامپ در سال 1170 جرقه ای برای انتقام گرفتن از پنس به اوباش برانگیخت، همانطور که هنری دوم خدمه ای را برای قتل توماس بکت، اسقف اعظم کانتربری، در سال 1170 برانگیخت. طبق افسانه، پس از اینکه بکت با تکفیر اسقف های حامی پادشاه، هنری را به چالش کشید، هنری چیزی را زمزمه کرد. اثر “چه کسی مرا از شر این کشیش مداخله گر خلاص خواهد کرد؟” چهار شوالیه بلافاصله به کلیسای جامع کانتربری رفتند و بکت را تکه تکه کردند.

این خط به نمونه‌ای معروف از هدایت وفاداران با غیرمستقیم، پنهان کردن سفارش به عنوان یک آرزو تبدیل شد. چه کسی مرا از شر این معاون رئیس جمهور مداخله گر خلاص خواهد کرد؟

یک ویدیوی تایمز که نشان می‌دهد چگونه پسران مغرور ساختمان کنگره را زیر پا گذاشته‌اند، تأکید می‌کند که در داخل کنفدراسیون دونس‌ها، یک توطئه سازمان‌یافته واقعی وجود داشته است. این گروه حتی قبل از انتخابات شروع به توطئه برای گرفتن سلاح برای ترامپ کردند. هنگامی که ترامپ در جریان مناظره خود با جو بایدن درباره پسران مغرور فریاد زد: «بایستید و کنار باشید»، پسران مغرور احساس کردند که مانند شوالیه های هنری دستورالعملی دریافت کرده اند.

با هر بار استماع، واضح تر می شود که ترامپ هیچ انکار قابل قبولی ندارد. او جان معاون رئیس جمهور و خانواده اش و همچنین جان نمایندگان مجلس را به مخاطره انداخت و جمعیتی را که خورش دروغ می گویند، به جنون انداخت.

پنس قدرت انجام خواسته های ترامپ را نداشت و خوب است که در برابر نقشه دیوانه کننده، غیرقانونی و غیرقانونی خودشیفته در بیضی مقاومت کرد. اما پنس همچنان از هر دو طرف می خواهد. او از کمیته دور شده است. او می خواهد با حفظ سمت خوب حامیان ترامپ رئیس جمهور شود، اما آنها هرگز او را نمی بخشند.

در پایان روز بدنامی، جان ایستمن، وکیل دیوانه‌ای که تلاش می‌کرد به ترامپ برای براندازی انتخابات کمک کند، ایمیلی ارسال کرد و از پنس درخواست کرد تا صدور گواهینامه کنگره را به تعویق بیندازد تا قانون‌گذاران دلسوز ایالت بتوانند به داستان افسانه ترامپ در مورد تقلب در انتخابات کمک کنند.

وقتی گرگ جیکوب، مشاور پنس، ایمیل را به معاون رئیس جمهور نشان داد، پنس گفت: “این چیزهای اتاق لاستیکی است.”

سرنوشت یک ادم فاسق هرگز خوشبخت نیست.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما