نظر | اگر در سال 2024 به یک نامزد جایگزین نیاز باشد، این افراد آماده خواهند بود

اگر انتخابات 2024 بین دونالد ترامپ و شخصی مانند برنی سندرز برگزار شود چه اتفاقی می افتد؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر جمهوری‌خواهان فردی را که از نظر اخلاقی برای میلیون‌ها آمریکایی غیرقابل قبول است و دموکرات‌ها فردی را که از نظر ایدئولوژیکی غیرقابل قبول است، نامزد کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ میلیون ها رای دهنده این وسط کجا می روند؟ آیا ترامپ در نهایت پیروز می شود زیرا رای دهندگان از رفتن تا این حد به سمت چپ امتناع می ورزند؟

گروه No Labels در 10 ماه گذشته بی سر و صدا کار کرده است تا گزینه مناسب سومی را به آمریکایی ها بدهد. این گروه کار خود را بیمه نامه می نامد. اگر یکی از احزاب نامزد مورد قبول مرکز رای دهندگان را معرفی کند، عملیات ریاست جمهوری تعطیل خواهد شد. اما اگر هر دو حزب به افراط و تفریط بروند، یک برگه وحدت وجود خواهد داشت که هم برای دموکرات ها و هم برای جمهوری خواهان برای مبارزه با این دوره از ناکارآمدی قطبی شده جذاب خواهد بود.

عملیات No Labels یک تلاش 70 میلیون دلاری است که 46 میلیون دلار آن قبلا جمع آوری یا تعهد شده است. دارای چهار شاخک اصلی است. اولین مورد دسترسی به رای برای یک نامزد سوم احتمالی در تمام 50 ایالت و ناحیه کلمبیا است. این سازمان با وکلا، استراتژیست‌های سیاسی و شرکت‌های دادخواست برای جمع‌آوری امضا و ایجاد جایگاه بدون برچسب در برگه‌های رای 2024 کار می‌کند. برای مثال، این گروه در حال حاضر بیش از 100000 امضا در اوهایو و 47000 امضا در آریزونا دارد.

تلاش دوم ایجاد یک پایگاه داده در مورد آمریکایی هایی است که از بلیط وحدت حمایت می کنند. تحقیقات این گروه حاکی از آن است که 64.5 میلیون رای دهنده از چنین تلاشی حمایت می کنند، از جمله تقریباً یک سوم افرادی که از دونالد ترامپ در سال 2020 حمایت کردند و 20 درصد از دموکرات هایی که در آن سال از جو بایدن حمایت کردند، و همچنین تعداد زیادی از مستقل ها. .

این گروه 23 ایالت را شناسایی کرده است که معتقد است برگه وحدت می تواند آراء زیادی را به دست آورد، از جمله پنسیلوانیا، ویرجینیا، کارولینای شمالی، تگزاس، مینه سوتا و کلرادو. اگر این بلیت در آن 23 ایالت چندگانگی به دست آورد، به پرچمدار آن 279 رأی الکترال و ریاست جمهوری خواهد داد.

تلاش سوم یافتن یک دستور کار سیاسی است که برای رأی دهندگان وحدت جذاب باشد. این گروه با یک سری مواضع هر دو/و در مورد موضوعات اصلی ارائه کرده است: اصلاحات جامع مهاجرت با مرزهای قوی تر و مسیری برای شهروندی برای مهاجران DACA، خودکفایی انرژی آمریکا در حین انتقال به منابع پاک تر، عدم استفاده از اسلحه برای افراد زیر 21 سال و بررسی پیشینه جهانی، سیاست های سقط جنین متوسط ​​با سقط جنین تا حدود 15 هفته قانونی است.

تلاش چهارم ایجاد زیرساختی برای معرفی و حمایت از یک نامزد احتمالی است. در حال حاضر شبکه ای از روسای مشترک ایالتی و داوطلبان محلی وجود دارد. بسیاری از آنها آمریکایی های معمولی هستند، در حالی که برخی دیگر از افراد سرشناس مانند مایک راولینگ، دموکرات و شهردار سابق دالاس هستند. رهبر حقوق مدنی بنجامین چاویس؛ و دنیس بلر، مدیر سابق اطلاعات ملی.

این گروه متوجه نشده است که روند نامزدی چگونه کار می کند، اگرچه می خواهد از فناوری برای ایجاد یک فرآیند شفاف استفاده کند که منافع عمومی را ایجاد کند. کمی پس از اینکه مشخص شد نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه چه کسانی خواهند بود، یک مجمع نامزدی در تگزاس برگزار خواهد شد.

افرادی که برای این کار داوطلب می شوند تاکید می کنند که از احزاب خود خارج نمی شوند. این تلاشی برای ایجاد یک شخص ثالث نیست، مانند تلاش اندرو یانگ. اگر دو حزب بزرگ در سال 2024 از وسط خارج شوند، این یک حرکت یکباره برای ایجاد گزینه سوم است.

سوال بزرگ این است: آیا این ایده خوبی است؟ برای فکر کردن به این موضوع، من یک کمپین 2024 را تصور کرده‌ام که در آن جمهوری‌خواهان ترامپ را نامزد می‌کنند، بایدن بازنشسته می‌شود و دموکرات‌ها برخی مترقی‌ها را نامزد می‌کنند و گروه No Labels، آدم‌های بازنشسته را نامزد می‌کنند. ویلیام مک ریون. (من فقط نام او را به عنوان شخصی که ممکن است برای بلیط No Labels ایده آل باشد، از بالای سرم حذف می کنم.)

اولین خطر این است که نامزد No Labels حمایت بیشتری را از دموکرات ها جلب کند و در نهایت ترامپ را دوباره انتخاب کند. این به نظر من یک احتمال واقعی است، اگرچه جنی هاپکینز، یک فعال No Labels از کلرادو، به من می‌گوید: «پیدا کردن جمهوری‌خواهانی که می‌خواهند از ترامپ فاصله بگیرند آسان‌تر از یافتن دموکرات‌هایی می‌بینم که می‌خواهند از بایدن فاصله بگیرند. “

خطر دوم این است که نامزد No Labels اصلاً هیجانی ایجاد نمی کند. میلیون‌ها آمریکایی ادعا می‌کنند که از دو حزب بزرگ خوششان نمی‌آید، اما در زمان انتخابات، بینی خود را می‌گیرند و از یکی حمایت می‌کنند تا حزبی را که بیشتر از آن متنفرند شکست دهند.

آخرین گزینه رقابتی سوم ریاست جمهوری، راس پرو در سال 1992 بود. او به عنوان یک بیگانه پوپولیست آشکار نامزد شد، نه در موضوع میانه رو “وحدت” که در قلب تلاش بدون برچسب است. از سوی دیگر، شکاف بین دو حزب امروز بسیار بیشتر از زمانی است که پروت در مقابل بیل کلینتون و جورج اچ دبلیو بوش شرکت کرد. تا وسط فضای دویدن خیلی بیشتر است. به علاوه، این کشور تشنه‌تر برای تغییر است. تنها 13 درصد از رای دهندگان آمریکایی می گویند که این کشور در مسیر درستی قرار دارد.

این یکی از آن تلاش هایی است که همه در ابتدا با شک و تردید به آن نگاه می کنند. اما اگر زمانی کشور برای چیزی کاملاً متفاوت آماده بود، اکنون آماده است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما