نظرسنجی توسط مجمع شرقی آندری: شیو سنا به رهبری اودهاو تاکرای ادعا می کند که رای دهندگان برای انتخاب NOTA «دستمزد» دریافت می کنند | اخبار هند

بمبئی: حزب Shiv Sena Uddhav Balasaheb Thackeray روز سه شنبه ادعا کرد که رای دهندگان برای انتخاب هیچ یک از گزینه های بالا یا NOTA در انتخابات مجلس شرقی آندری در 3 نوامبر در شهر پول می گیرند. آنیل پاراب، رهبر ارشد حزب، گفت که این حزب این موضوع را با کمیسیون انتخابات و همچنین پلیس مطرح کرده است.

پاراب گفت که این انتخابات در انتخابات آتی شهرداری بریان مومبای (BMC) نیز پیامدهایی خواهد داشت، زیرا برای اولین بار شاهد قدرت ترکیبی متحدان ماها ویکاس آغادی (سنا، NCP و کنگره به رهبری تاکرای) خواهیم بود.

وزیر سابق ماهاراشترا گفت: «به برخی افراد برای انتخاب NOTA پول پرداخت می شود.

او گفت که حزب او کلیپ های ویدئویی دارد که نشان می دهد کارگران ادعایی حزب جمهوری خواه هند (RPI) در چنین اعمالی افراط می کنند.

RPI (جناح آتاوال) بخشی از اتحاد دموکراتیک ملی به رهبری BJP است.

جناح سنا به رهبری اودهاو تاکرای، روتوجا لاتکه، همسر سنا MLA رامش لاتکه، رامش لاتکه، رامش لاتکه، رئیس جمهور فعلی را انتخاب کرده است.

BJP مورجی پاتل را معرفی کرد، اما او بعداً پس از اینکه حزب تصمیم گرفت در رقابت شرکت نکند، نامزدی خود را پس گرفت.

پاراب گفت: “از یک سو، BJP نامزد خود را کنار کشید و گفت که به سنت عدم معرفی نامزد در برابر اعضای خانواده قانونگذاران فوت شده احترام می گذارد. از سوی دیگر، از مردم خواسته می شود که رای خود را به NOTA بدهند.”

وی ابراز اطمینان کرد که لاتکه 98 تا 99 درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد و گفت که کارهایی را که به دلیل مرگ همسرش ناتمام مانده بود، تکمیل خواهد کرد.

پاراب گفت که این حوزه مشکلاتی مانند اتصال به حومه شرقی و غربی دارد زیرا یک مرکز تجاری بزرگ است و افزود که چندین پروژه اداره احیای زاغه ها در این منطقه در حال بررسی است.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما