نسخه پیکاپ ماروتی سوزوکی جیمنی آماده آفرود است، جزئیات اینجا | اخبار خودرو

Maruti Suzuki Jimny یکی از مورد انتظارترین SUV های کوچک در هند است. شاسی بلند آفرود آینده چندین بار با پوشش استتار دیده شده است. با این حال، این زمان متفاوت است زیرا نسخه پیکاپ سوزوکی جیمنی در خارج از جاده در منطقه ای جنگل مانند دیده شده است. به نظر می رسد نسخه پیکاپ شاسی بلند از نظر ظاهری و همچنین اندازه با شاسی بلند کوچک همتراز باشد. این پیکاپ عازم نمایشگاه بین المللی آفرود 2022 شد که تا پایان سپتامبر در ورسیلیا، لوکا، ایتالیا برگزار می شود.

تصاویر لو رفته از وانت پیکاپ Maruti Suzuki Jimny ممکن است انتظارات علاقه مندان به آفرود را که منتظر این SUV در هند هستند، بیشتر کند. لازم به ذکر است که جیمنی در تصاویر فاقد پوشش سقف یا کابین عقب است. در عوض، قسمت عقب دارای یک تخت بار است. بر اساس این ویدیو، طراحی این SUV بهینه‌سازی شده است تا قابلیت‌های آفرود آن را افزایش دهد و در عین حال ظاهر آن را تقویت کند.

علاوه بر این، با آج های عمیق خسته شده است تا به آن کمک کند زمین را به روشی بهتر نگه دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این SUV با کمک به تجربه‌ای نرم‌تر در خارج از جاده، فاصله بیشتری از زمین دارد تا به آن کمک کند تا با زمین‌های ناهموار مقابله کند. با توجه به حقایق ذکر شده، نسخه پیکاپ ماروتی سوزوکی جیمنی در مقایسه با نسخه معمولی SUV احتمالاً در زمانی که برای یک ماجراجویی کوچک انتخاب می شود، توانایی بیشتری داشته باشد.

همچنین بخوانید: جانوی کاپور بازیگر بالیوودی با مرسدس بنز کلاس G بیش از 2 کرور دیده شد.

هنوز جزئیات پیشرانه نسخه پیکاپ ماروتی سوزوکی جیمنی مشخص نیست. با این حال، جیمنی استوک با یک موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می شود که قدرتی نزدیک به 103 اسب بخار و حداکثر گشتاور 138 نیوتن متری به آن می دهد. انتقال نیرو به چرخ ها توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی انجام می شود.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما