(فیلم) نوزادی که 24 ساعت را زیر آوار یک ساختمان گذراند

امدادگران اردن پس از 24 ساعت یک نوزاد چهار ماهه را به سلامت از زیر آوار ساختمان فروریخته بیرون آوردند.

اگرچه آنها فرار کردند، اما فروریختن ساختمان حداقل 10 نفر را کشت، در حالی که بسیاری نجات این نوزاد را یک معجزه توصیف کردند.

اسراء رائد 26 ساله مادر این دختر با دیدن خوشحالی دخترش به خبرگزاری فرانسه گفت: وقتی او را بیرون آوردند او را از روی لباس خواب صورتی شناختم… خوشحالی من بسیار واضح و غیر قابل وصف بود… گریه کردم؛ و از خدا خواستم که دیگران را نجات دهد.

خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه به بیمارستان لوزمیلا نزدیک محل حادثه رفت، جایی که کودک تنها با والدینش دراز کشیده بود و فقط مقداری کبودی داشت.

ویدئویی که توسط نیروهای امنیتی منتشر شده است نشان می دهد که امدادگران فرشته کوچک را از سوراخی در آوار ساختمان بیرون می آورند.

اسراء رائد در مقابل بیمارستان گفت: در دلم احساس کردم که او زنده است و شوهرم هم به من رضایت می داد و می گفت دخترم خوب است و منتظر ماست. من خیلی خوشحالم و خدا را به خاطر سلامتی اش شکر می کنم. دکتر به من گفت که این یک معجزه است که چهار طبقه یک ساختمان سالم از زیر آوار بیرون آمد.

اسراء دخترش را نزد یکی از دوستانش که در ساختمان زندگی می کرد، گذاشته بود. می گوید: من در این ساختمان زندگی نمی کنم. حدود یک ساعت بعد تلفنم زنگ خورد اما وقتی رسیدم دیدم کل سازه روی دخترم افتاده است.

وی ادامه داد: جیغ می زدم و فریاد می زدم دخترم کجاست، دخترم کجاست؟… بیش از 24 ساعت بعد امدادگران به من گفتند که صدای دخترم را شنیده اند. گفتم: پروردگارا، فرزند من باش.

در منطقه، جستجو در میان خرابه ها ادامه دارد و منابع امنیتی اعلام کردند که چهار نفر همچنان در محاصره هستند. اما نجات یک فرشته باعث آرامش و شادی شد.

روز چهارشنبه نیروهای اورژانس یک مرد 45 ساله را زنده بیرون کشیدند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما