فرارو | 5 بدون پاسخ

فرارو- افرادی که به طور فعال بازی هایی مانند شطرنج یا حل پازل انجام می دهند تا اواخر عمر تحت تأثیر آلزایمر یا زوال عقل قرار نمی گیرند. در اینجا قصد داریم فعالیت های تحریک کننده مغز را افزایش دهیم. كنج ماما در آنجا براي شما متره شده است تا منتد شما را به شكله در پایان پاسخ ها نیز برای شما تنظیم شده است; اما قبل از اینکه به پاسخ ها نگاه کنید، سعی کنید خودتان جواب را درست دریافت کنید.

ماماها

پازل اول:
احمد 10 تخم دارد. او سه تخم مرغ پخت و چهار تخم مرغ را شکست و دو تا را دور انداخت. احمد، او چند تخم دارد؟

پازل دوم:
رئیس یک قبیله هر خارجی را که وارد قلمرو او می شد می کشت. می خواست حرف آخر عمرشان را بگویند، اگر نامه غریبه درست بود او را به آتش می کشید و اگر دروغ بود او را در آب غرق می کرد. 1 بار یک فرد باهوش توسط این قبیله اسیر شد. اما او با یک نامه هوشمندانه توانست از مرگ فرار کند. او به تطبیق حرفی که جمال‌ای به ریس قبله گفت؟

Mystery Mon:
اگر فقط یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی، یک چراغ نفتی و یک شمع وجود دارد، ابتدا چه چیزی را روشن می کنید؟

راز چهارم:
پسرک در جنگل قدم می زد که به کلبه ای متروک رسید. تصمیم گرفت وارد باشگاه شود اما به محض ورود به باشگاه در بسته شد و اتاق نیز کاملا تاریک بود. پسر توانست کلید برق را پیدا کند، اما برق نداشت. ناگهان صدایی از گوشه باشگاه شنید که می‌توانست یکی از سه نفر را در باشگاه بگذارد. صدا به او گفت: اولین مار در میان هزاران مار کسانی هستند که نیششان در کسری از ثانیه او را می کشد. پشت دومی یک صندلی برقی و یک جلاد وجود دارد که هر کسی را که ببینید خیلی زود با استفاده از صندلی برقی می‌کشد. شیر گرسنه ای هم پشت در سوم است که خیلی گرسنه است و چند روزی است که نمی تواند غذا بخورد. پسر کمی فکر کرد و سپس با خیال راحت از یکی از درها خارج شد. به نازر شما و کدم در را کرد و کرا مند سلم؟

راز پنجم:
این موضوع مربوط به سال 1898 است. در این سال شخصی پرسید: چند سالته؟ و پاسخ داد: تعداد سالهای زندگی من برابر است با مجموع سال تولدم. در چه سالی به دنیا آمد؟

پاسخ به مادران

پاسخ پازل اول:
احمد تخم دارد. جمله اول زمان حال را توصیف می کند. در حالی که جملات زیر مربوط به زمان گذشته است.

پاسخ پازل دوم:
مرد غریبه به رئیس قبیله گفت: زندگی من با غرق شدن در آب تمام می شود. اگر رئیس نامه را به عنوان یک نامه صحیح قبول کرد، باید آن را در آب غرق کند، در حالی که این مجازات، نامه دروغ است. و اگر این حرف را درست حساب کرد در آتش بسوزاند، زیرا در این صورت حرف آخر دروغ بود.

پاسخ این معما این است:
یک بازی

پاسخ پازل چهارم:
پسر از دری که صندلی برقی پشت آن قرار دارد خارج می شود، زیرا در کلبه برقی وجود ندارد که جلاد بتواند او را اعدام کند.

پاسخ پازل پنجم:
این فرد متولد 1876 است و 22 سال سن دارد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما