فرارو | (ویدئو) خلفة بازی استلل 1

تیم های استقلال و فولاد خوزستان در اولین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فولاد در دقیقه 16 با گل مجید علیاری پیش افتاد اما گل محمد محبی در دقیقه 62 به تساوی منجر شد. کریستوفر کنت با واکنش های خود در نیمه اول فولاد را نجات داد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در نیمه دوم بازی کند و شهاب جایگزین او شد. داوران در تساوی گل مقصر بودند و برای اطلاع از نقطه عطف و توافق ویژه این دیدار که در نتیجه تاثیرگذار بود می توان دروازه بان را تغییر داد.

استقلال با 15 امتیاز و پیش از دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس به طور موقت به بالای جدول صعود کرد و فولاد با 11 امتیاز به رده پنجم رسید. اعضای تیم استقلال بارها به صحنه ها و پنالتی های مشکوک این دیدار اعتراض کردند و از دور بازی عصبانی بودند.

دقیقه 15: سعید آقایی توپ را به سمت دروازه آبی ها پشت محوطه جریمه استقلال زد که توپ در فاصله بسیار کوتاهی به دست عرش رضوند برخورد کرد و داور پنالتی بودن آن را باور نکرد.

16 دقیقهمهدی شیری یک کرنر روی دروازه استقلال ارسال کرد که پس از مدتی برگشت توپ با ضربه سر آبشک به مجید علیاری رسید که او با ضربه سر شاگردان جواد نکنام گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 32: رضاوند پشت محوطه جریمه توپ فولاد را کریستوفر کنت مهار کرد. آغاسی در ادامه توپ را به کرنر فرستاد و اجازه نداد محیبی به گل تساوی برسد.

34 دقیقه: پیمان بابایی پس از کشف پاس در عمق هافبک های استقلال تنها تا آن زمان بود که این دروازه بان توانست توپ را مهار کند.

37 دقیقه: بابایی در حرکت به موقعیت انفرادی دیگری دست یافت و ضربه ای به توپ زد که به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 48: ساسان انصاری به‌خاطر کتای شفتی روی ریزاوند کرد کرد کرد.

55 دقیقه: ضربه توسط دروازه بان اشتباه انجام شد و دروازه بان در نیمه دوم مهار شد تا یاماگوچی در برگشت نتوانست از موقعیت استفاده کند.

دقیقه 62: ارسال توپ روی دروازه فولاد از نقطه کرنر با اشتباه شهاب کھردان در کے کروگا همراه بود. صالح حردانی توپ را به محب پاس داد و دروازه بان توسط دروازه بان باز شد.

دقیقه 68: در حسینی فیلاد فولاد، درگیری آبشک و رزاوند به داور بینتیک به نالتی نداشد تبدیل شد.

70 دقیقه: ارسال به دروازه استقلال با ضربه آکروباتیک، فولاد را همراهی کرد که حسین حسینی در کشف توپ مشکلی نداشت.

72 دقیقه: ابوالفازل جلالي در حزينة فولاد به دوراء آن تيم كرد.

76 دقیقه: رضا میرزایی پس از عبور از مدافعان فولاد پس از دیدار با مهدی شیری روی زمین افتاد. داور که معتقد بود میرزایی او را اهلی می کند به او کارت زرد داد.

دقیقه 84: روزبه کشمی به دیلی کتای شفتی روی کوشکی کهتار کیرت.

دقیقه 87: Шот жизных ямга ба дихон коми из کان درا فولاد بیرون رفت.

استقلال ترکیب: سید حسین حسینی، رافائل سلوا، محمدحسین مرادمند، کوین یمگا، جعفر سلمانی (46 – ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی (75 – سعید مهری)، مهدی مهدی پور، عرش رضاوند (75 – زبیر نیکی نفس، محمدی، زبیر نیکی نفس)، (75 – رضا میرزایی) و پیمان بابایی (85 – سجاد شهبازادا).

فولاد ترکیبی: کریستوفر کونت (46 – شهاب غدران)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک (1+90 – احمد عبدالله زاده)، واریا غفوری (63 – علیرضا کوشکی)، ساسان انصاری، احسان پهلوان. (63 – علی کوربانی) و مجید علیاری.

داور: حمید حجملک

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما