فرارو | تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم نوع A با نام تجاری بوتاکس در بازار موجود است. فواید درمانی و زیبایی بسیاری دارد. رایج ترین کاربرد تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک و چین و چروک است که می تواند چین و چروک های پیشانی، خطوط اخم، خطوط پنجه کلاغی، چین و چروک های اطراف بینی و لب ها را از بین ببرد یا به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. از مزایای درمانی تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد: رفع سردردهای میگرنی و کنترل تعریق که با تشخیص و مشاوره پزشک متخصص قابل انجام است. در سال های اخیر به دلیل محبوبیت بوتاکس، برندهای مختلفی از این محصول به بازار عرضه شده است که در ادامه به دو برند معروف ورزش انگلیسی و ورزش ایرانی می پردازیم. نکته مهم در مورد تزریق بوتاکس این است که هرگز از برندهای بی کیفیت چینی در مراکز غیرقابل اعتماد استفاده نکنید، زیرا می تواند عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند.

تزریق بوتاکس

انگلیسی Dysport

برند Dysport که یک برند معتبر در اروپا است و بسیار محبوب است، در واقع یک نوروتوکسین است که توسط مولکول های پروتئین پوشانده شده است. نوروتوکسین برای جلوگیری از انتقال پیام از مغز به عضلات طراحی شده است. ترکیب دیسپورت با برندهای دیگر متفاوت است، مثلا به صورت پودری عرضه می شود و در دمای 2 تا 8 درجه نگهداری می شود، حاوی لاکتوز است و تزریق آن برای افرادی که به شیر حساسیت دارند ممنوع است. .

تزریق بوتاکس

ورزش ایران

برند Musport محصولی با کیفیت بالا می باشد. طول عمر زیاد است و علائم آن چندان در بین مردم رایج نیست. ماسپورت را از نظر کیفیت می توان با معتبرترین برندهای دنیا مقایسه کرد و شباهت زیادی به دیسپورت دارد. بهترین مناطق برای تزریق بوتاکس نواحی زیر است: خطوط اخم، خطوط دور چشم و پیشانی.

تزریق بوتاکس

تفاوت بین دیسپورت و بد اسپورت

تفاوت در عمق تزریق

دیسپورت عمیق تر تزریق می شود و زیر پوست پخش می شود، معمولاً 2 سانتی متر عمیق تر تزریق می شود.

تفاوت در ساختار مولکولی

مولکول های فعال در هر دو یکسان هستند اما میزان پروتئین غیر سمی متفاوت است.در Dysport پروتئین کمتری مولکول فعال را احاطه می کند و اندازه مولکول ها کوچکتر است بنابراین نتیجه بسیار طبیعی است.

تفاوت در اثر

بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت، نتیجه بین 1 تا 7 روز قابل مشاهده است، اما نتیجه بین 4 تا 14 روز قابل مشاهده است.

استقامت در طول عمر

سطح دوام در ورزش کمی بالاتر از ورزش است.

تفاوت در عوارض جانبی

در دیسپورت علائم خفیف تر از ورزش است، شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس قرمزی، درد در محل تزریق و سردرد است که معمولا پس از 24 ساعت از بین می رود.

کلینیک زیبایی ایوان زیر نظر تیمی از پزشکان متخصص و مجرب با استفاده از دستگاه های مدرن و استفاده از بهترین مواد مصرفی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما