سخنگوی ارتش: اگر این سفر در تابستان باشد، تجمل نیست، پس چیست؟

ایرنا نوشت: سردار رمضان شریف روز شنبه در این همایش خبرنگاری داشت و در دیدار با خبرنگاران استان زنجان افزود: این فضا عجیب و غریب شده است، در این شرایط شهدایی مانند او و شهید سلیمانی اکنون باید جزو شهدا باشند. اصحاب قلم.» و ما رسانه ای خواهیم یافت.

وی بیان کرد: ما از نظر نظامی و دفاعی مورد هجمه خاصی نیستیم چرا که دشمن می داند در صورت اقدام با چه عکس العملی مواجه می شود به همین دلیل سعی کرد در اذهان عموم مردم هجمه ای سازمان یافته ایجاد کند. و امید از مردم و جوانان

سردار شریف گفت: منکر برخی از مشکلات کشور نیستیم اما این مشکلات با مشکلات و مشکلات قبلی قابل مقایسه نیست. اینها اصلا سخت تلقی نمی شوند. در زمان جنگ چندین استان کیشور در اشغال حزب بعث بود، تا بن دندان مسلح بودند، شهرها را موشک باران می کردند و بسیجیان با دست خالی می جنگیدند، آن روزها می توان گفت سخت بود. اما امروز به فضل خدا شرایط را نمی توان با مرحله اول مقایسه کرد، انقلاب نیست، انقلاب است، دشمن است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با زبان آمار و ارقام منعکس شود، افزود: اکنون در دو ماه تابستان روزانه 80 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود. در تعطیلات عید فطر امسال پنج هزار نفر به تنهایی به شهر سفر کردند، مردم ایران همه در سطل زباله آویزان نیستند، رسانه های غربی هم به ما توهین می کنند، تصویری که رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال، بی بی سی و صدا از آمریکا می سازد، تصویر تحقیر آمیز است.

سردار شریف گفت: امروز اگر به روستاهای خوش آب و هوای کیشور بروید، تعجب می کنید که چه سازه هایی ساخته اند.

وی ادامه داد: ما در حوزه توزیع هم بدون عدالت و بدون عدالت مشکل داریم و هیچکس منکر این نیست که از آرزوهایی که امام (ره) و رهبر کبیر انقلاب ترسیم کردند، فاصله داریم. اما ایران ملتی ثروتمند و قدرتمند است و ما آنطور که رسانه های خارجی نشان می دهند سردرگم و گرفتار نیستیم.

سردار شریف با بیان اینکه اختلافات سیاسی در آستانه انتخابات باعث شد پیام بدی از کیشور به خارج منتقل شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا منافع ملی کیشور را در نظر بگیریم و شاهد صیانت واقعی باشیم. از حرمت خون

وی افزود: پیام هایی که تصویر نادرست از کیشور را منعکس می کند عمدتاً توسط کسانی تولید می شود که در عرصه امنیتی و نظامی شکست خورده اند، همان هایی هستند که امروز در آلبانی نشسته اند و با پمپاژ پیام های متعدد به دنبال یأس و ناامیدی هستند. کامپیوترها به جامعه ما تزریق کنند.

سردار شریف گفت: امیدوارم جامعه زنده باشد. هر مرحله از انقلاب به تداوم مرحله بعدی امیدوار است، ما در انعکاس دستاوردهای انقلاب کم نداریم و نیازی به اغراق نیست، آنقدر مولفه های قدرت برای پردازش وجود دارد که نیازی به آن نیست. اغراق و آنقدر دشمن برای تحقیر وجود دارد که نیازی به دروغ نیست.

وی گفت: این سازمان جهنمی منافقین 17 هزار انسان بی گناه مسئول و غیرمسئول را در کیشور به شهادت رسانده و اکنون در مجالس اروپا ایستاده اند و علیه جمهوری اسلامی صحبت می کنند. منفورترین سازمان در بین مردم ایران منافقین هستند. حالا این چیزها از دست آنها خارج شده است، اما میلیون ها پیام پخش می کنند.

دستیار روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آنجایی که اراده خداوند با این نظام است، تا زمانی که مردم این کشور به قرآن و احکام الهی پایبند باشند و از ولایت فقیه حمایت کنند، این نظام آسیبی نخواهد دید. برخی داوطلبانه خود را به حالت تعلیق درآورده اند

سردار شریف افزود: شجاعت شما برای شهید مدافع حرم کافی نیست، حتی شهیدی که 40 سال جان و تمام وجودش را برای تحقق آرزوهای انقلاب اسلامی گذاشت.

و فرمود: کسانی که گمان می کنند اگر به مقدسات ملت توهین کردند برجسته می شوند، چه کسی در ایام عاشورا جرأت می کند یک رهبر عاشورایی غیر از لجاجت و جاهل و مردمی که می خواهند خودشان باشند. را به جهمان کندن کند.

سردار شریف گفت: مواظب باشیم چه می کنیم و کجا هستیم، عاشورا فرصتی است تا مشخص شود حسینی هستیم یا یزیدی. حداقل پیام هر سال برای عاشورا این است که ببینیم کجا ایستاده ایم و در مقابل چه کسانی شمشیر و قلم می کشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش وظیفه حفاظت و حراست از این سازمان را بر عهده دارد، گفت: اگر دشمن می توانست امروز نفوذ کند، امکان پذیر نبود. خرید به احدفمان برسیم برسیم.

سردار شریف افزود: شاخص نفوذ یا عدم نفوذ دشمن در ارتش، موفقیت ارتش است. اما اینکه یک افسر ارتش را دشمن تشخیص داد و 2 اراذل و اوباش را استخدام کرد تا او را به وحشت بیاندازند، نمی خواهیم بگوییم که این یک تصادف بود، تصادف اهمیت کمی داشت، نگهبان ها از ژنرال جدا نیستند. عمومی که زندگی نمی کنند

وی تصریح کرد: دشمن نفوذ ندارد به این معنا که در اطلاعات و ارتش نیروی نظامی داریم.

سردار شریف با بیان اینکه تروریسم قدرت اسرائیل نیست، افزود: ما قطعا این اقدامات کوتاه را علیه اسرائیلی ها جمع کرده ایم و انجام می دهیم. اسرائیلی ها نیز به شدت آسیب پذیر و در حالت وحشت هستند.

وی ادامه داد: اسرائیلی ها حتی در صورت علم واقعی هرگز نمی توانند یک ملت هسته ای ایجاد کنند، علاوه بر استحکامات که نمونه است، با هوش و استعداد در طرف ایران هستند.

سردار شریف گفت: اگر اسرائیلی ها می توانستند به فعالیت های هسته ای ایران ضربه بزنند، اگر مثل ملت ما به خاطر قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله با آن اقدام نمی کردند، عصبانی نمی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بحث امنیت فضای بحث سیاسی است، گفت: اینترنت و دستگاه های ارتباطی ابزار هستند، هیچکس نمی تواند با آن ابزارها مقابله کند، می گوید نظام فقط قابل دفاع نیست. بلکه در این 40 سال باعث افتخار است.

سردار شریف افزود: در اروپا کودکان بدون حضور والدین خود اجازه دسترسی به تمامی سایت ها و شبکه ها را ندارند.

وی با بیان اینکه نباید با تکنولوژی جنگ کرد، گفت: باید از همه وسایل ارتباطی استفاده کنیم و سعی کنیم بستر را طوری به کار ببریم که دست خودت باشد و توانایی کوتاهی در مدیریت داشته باشی. بودن

سردار شریف در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بیشتر تولیدات رسانه ای بر این رویکرد است که بگویند جمهوری اسلامی برای مردم چیزی به ارمغان نیاورده است و تلاش می کنند بر قبل از انقلاب تاکید کنند.

وی افزود: همچنین این رسانه ها سعی می کنند شرایط فعلی کشور را بحرانی جلوه دهند تا حس ناامیدی نسبت به آینده در مردم ایجاد کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این حمله به رسانه ها تبیین و تبیین شرایط گذشته و حال است و اگر می توانستیم ابعاد و شدت رژیم شاهنشاهی را نشان دهیم امروز رسانه های دیگر نمی توانند رژیم گذشته را برجسته کنید.” حداقل شاهد 40 سال کار در این زمینه هستیم.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما