ست مایرز درباره اینکه چرا فاکس تاکر کارلسون را دور انداخته است، حدس می زند

به Best of Late Night خوش آمدید، خلاصه‌ای از برترین‌های شب قبل که به شما امکان می‌دهد بخوابید – و به ما امکان می‌دهد برای تماشای کمدی پول دریافت کنیم. اینجا هستند 50 بهترین فیلم در نتفلیکس در حال حاضر.

فاکس نیوز دلیل برکناری تاکر کارلسون را نگفته است.

مجریان اواخر شب حدس می زدند که او به دلیل پیامک هایی که در مورد تمسخر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و مدیران فاکس ارسال کرده بود، رها شده است.

ست مایرز گفت: «فاکس نمی‌توانست اهمیتی بدهد وقتی تاکر در تلویزیون چیزهای مبتذل و توهین‌آمیز درباره افراد دیگر می‌گفت، اما وقتی در خلوت درباره مدیران فاکس نیوز گفت، ناگهان عصبانی شدند.

“من نمی دانم چرا او اخراج شد. فاکس هیچ مشکلی با ظلم، نژادپرستی و تئوری های توطئه پارانوئید خود نداشت، بنابراین من شک دارم که او به خاطر آن اخراج شده باشد. منظورم این است که اخراج تاکر به دلیل نژادپرستی در حال حاضر – پس از تحمل طولانی آن – مانند لغو “خیابان کنجد” است زیرا تازه فهمیدید که آنها عروسک هستند.” – ست مایرز

“اما آنها چه چیزی می توانند روی تاکر کارلسون داشته باشند که او را شرمنده کند؟” آیا او یک بار سعی کرد یک ماشین کم مصرف بخرد؟ منظورم این است که آیا او مجموعه ای از نقاشی هایی دارد که هیتلر نبود؟ – جیمی کیمل

Black Thought و El Michels Affair کربی خواننده روح را برای اجرای «بازی باشکوه» در روز چهارشنبه به «The Tonight Show» آوردند.

جیمز کوردن با هری استایلز و ویل فرل برای فینال “Late Late Show” در روز پنجشنبه همراه خواهد بود.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما