دیوید کینچ سرآشپز تحسین شده منطقه خلیج از Manresa رستوران را ترک خواهد کرد

دیوید کینچ، سرآشپزی که با رستوران بسیار مورد توجه خود Manresa به ایجاد لوس گاتوس، کالیفرنیا، به عنوان یک مقصد آشپزی بین‌المللی کمک کرد، دوشنبه اعلام کرد که در پایان سال این تجارت را ترک خواهد کرد. آقای. با کینچ، 61، نمی توان برای اظهار نظر تماس گرفت، اما یکی از نمایندگان تأیید کرد که پس از 20 سال، او قصد دارد این تجارت را بفروشد.

قبل از افتتاح مانرسا، که به خاطر غذاهای مدرن و فنی کالیفرنیایی خود معروف است، Mr. کینچ یک اغذیه فروشی محبوب ساراتوگا را با بودجه ای محدود اداره می کرد. اما با نگاه کردن به سرآشپزهایی مانند پل بوکوس و آلن چپل، او آرزوی غذاهای تند را داشت که در سایر نقاط جهان تجربه و مطالعه کرده بود.

آقای. کینچ قصد خرید ملک در لوس گاتوس را نداشت تا اینکه در سال 1998 بعد از صرف غذا در لباسشویی فرانسوی. که خرید ملکی که رستوران را در خود جای داده است – به عنوان آقای. کلر در یونتویل، کالیفرنیا این کار را انجام داده بود. – بهترین راه برای سرآشپزها برای تضمین آینده ای با ثبات بود.

در لوس گاتوس، آقای. کینچ یک رستوران و فضای مراسم سابق را که سال‌ها خالی بود، پیدا کرد. او به آرامی آن را به رستورانی تبدیل کرد که برنده سه ستاره میشلن شد. نسلی از سرآشپزها در آنجا کار کرده اند، از جمله Avery Ruzicka، که در ادامه تجارت خواهر رستوران Manresa Bread را تأسیس کرد.

مانرسا به‌ویژه به دلیل مشارکت در مزرعه‌ای در آشپزخانه با Love Apple Farms شناخته شده است – ریتم‌های مزرعه که منوها را اطلاع‌رسانی می‌کند، منوها برنامه‌های فصلی مزرعه را شکل می‌دهند – اگرچه این همکاری در سال 2016 به پایان رسید.

برخی از رستوران ها بطری های شامپاین را برای پانزدهمین سالگرد خود باز می کنند، اما در سال 2017، آقای. کینچ Manresa را به مدت یک ماه تعطیل کرد تا بتواند با کارکنان آشپزخانه خود از طریق فرانسه سفر کند و در برخی از آشپزخانه های عالی این کشور از جمله Le Taillevent در پاریس، Le Petit Nice در مارسی و L’Oustau de Baumanière در Les Baux-de- ظاهر شود. پروونس

کارگردان فرانسوی رمی آنفوسو این سفر را در فیلم خود به نام «سفر یک آشپز» مستند کرده است، که شرح حال برخی از آقایان است. تأثیرات اولیه کینچ و نگاهی اجمالی به آموزش آشپزی که نوع خاصی از غذاهای تند با الهام از فرانسوی زمانی اقتضا می کرد، ارائه می دهد. فریبنده، بله، اما سخت، شدید و پرهزینه.

“این یک کار کمرشکن است که از شما می‌خواهد هر روز با تمام توان خود را نشان دهید، بدون بهانه. کینچ در بیانیه ای در مورد جدایی خود گفت.

او قصد دارد با سرآشپز خود، نیکلاس رومرو، و شیرینی‌پز رستوران، کورتنی مویزانت، تا دسامبر آشپزی کند. 31. پس از آن آقای. کینچ همچنان با رستوران‌های معمولی‌تر خود درگیر خواهد بود: بای‌واتر، منتونه و نان مانرسا.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما