دستور العمل پانچ تعطیلات – نیویورک تایمز

یک کاسه بزرگ پر از پانچ را در مرکز یک مهمانی قرار دهید و به عقب برگردید. جمع شدن شادی آفرینان را تماشا کنید، جریان گفتگو و لحظات ناخوشایند با ارائه یک ملاقه دیگر خنثی می شود.

به هر حال، این جادوی یک پانچ عالی است، و در حالی که منشأ دقیق پانچ ناشناخته است، خوش‌گذرانی‌ها حداقل از قرن هفدهم از آن لذت برده‌اند و معمولاً با فرمول پایه‌ای از روح (براندی، رام، ویسکی، جین، آراک) لذت می‌برند. شکر، مرکبات و ادویه.

اگرچه آماده کردن یک پانچ ساده است، اما این یک کار لحظه آخری نیست.

جیلیان ووز، مدیر پیشین نوشیدنی و مدیر بار در Dead Rabbit و مالک Hazel and Apple که سال آینده در چارلستون، SC افتتاح می شود، گفت: «همانطور که غذای خود را آماده می کنید، نوشیدنی خود را آماده کنید. “یک چک لیست تهیه کنید. آیا یخ من آماده شده است؟ آیا من یک پانچ پشتیبان دارم؟ آیا قند و مرکبات کافی برای رفع هرگونه عدم تعادل دارم؟ آیا به اندازه کافی نوشابه یا شراب گازدار دارم که از آن استفاده می کنم؟»

یک پانچ عمیق‌تر و پیچیده‌تر با ترکیبی از مرکبات و شکر به نام اولئو ساکاروم شروع می‌شود: پوست مرکبات (بدون مغز سفید، لطفاً) با شکر مخلوط شده و اجازه دهید برای چند ساعت یا ترجیحاً یک شبه بماند تا حداکثر دم بکشد. “روغن ها به آن لایه دیگری از طعم و درخشندگی می بخشند که به تنهایی از آب مرکبات دریافت نمی کنید.” ووز گفت.

از آنجا، اولئو ساخاروم خود را با آب مرکبات و روح انتخابی خود و همچنین آب و سایر مخلوط کن ها ترکیب کنید تا پانچ را تا حد قابل نوشیدن رقیق کنید.

وقتی صحبت از آب شد، یک پانچ واقعاً بدون یک بلوک (یا بلوک‌های) یخ منجمد تمام نمی‌شود، که با کمی برنامه‌ریزی، ساختن آن بسیار آسان است. آب فیلتر شده را در یک تابه Bundt (ترجیحاً سیلیکونی، اگرچه فلز نیز کار می کند)، یک تابه کیک غذای فرشته، ظرف نان، ظرف پلاستیکی کوارت یا حتی یک کاسه فریز کنید. در کاسه قرار دهید، بلوک بزرگ به آرامی ذوب می شود و پانچ را برای ساعت ها خنک نگه می دارد. و اگر تصمیم دارید یخ خود را با تزئینات بپوشانید، آنها را خوراکی کنید: برش های مرکبات، انواع توت ها و میوه های فصلی، گل های خوراکی، گیاهان تازه.

یک قطعه یخ تزئین شده در پانچ کلاسیک فیش هاوس فیلادلفیا، که مربوط به اوایل قرن هجدهم است و ترکیبی از رام، کنیاک و براندی هلو است، می درخشد. با یک رنده جوز هندی به پایان رسید، با هر و همه جمعیت تعطیلات مناسب است.

یا پانچ مدرن تر Mezcal Royale را با چند اونس از ترکیب غنی و در عین حال روشن از مزکال، ورموت بلانک و کنیاک سرو کنید. پاشیدن آخرین جشن از شراب قرمز گازدار به نوک پانچ های سنتی شامپاین اشاره می کند.

همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های الکلی صرف نظر کنید و یک مرکبات دودی غیر الکلی مبتنی بر چای را مخلوط کنید. ترکیب دودی و حباب‌دار اولئو ساخاروم لیمو-پرتقال، چای سوچونگ لاپسنگ، نوشابه و آب مقوی مزه‌ای به‌نظر می‌رسد.

نکته آخر، اگر کاسه شما به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند یک دسته کامل پانچ را نگه دارد، استرس نداشته باشید. پانچ را در نیم دسته سرو کنید، کاسه را دوباره پر کنید و حتی در صورت نیاز یک بلوک یخ تازه در طول شب اضافه کنید.

خانم “به عقب برگردید تا لیوان خود را دوباره پر کنید یا لیوان یکدیگر را پر کنید.” ووز گفت.

با تمام زیبایی‌هایش، پانچ زندگی میزبان را آسان‌تر می‌کند، و این یک راه جشن برای خدمت به یک گروه بزرگ است که به شما اجازه می‌دهد به مهمانان در مدار شاد کاسه پانچ بپیوندید و در واقع از مهمانی لذت ببرید.

دستور پخت: پانچ کلاسیک فیش هاوس فیلادلفیا | مزکال رویال پانچ | پانچ مرکبات دودی غیر الکلی

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما