در دانشگاه نیویورک، دانشجویان در شیمی آلی شکست خوردند. تقصیر کی بود؟

او گفت: «مگر اینکه از این دگرگونی‌ها در سطح مولکولی قدردانی کنید، فکر نمی‌کنم بتوانید پزشک خوبی باشید و نمی‌خواهم بیماران را درمان کنید.»

در ماه اوت، دکتر. جونز یادداشت کوتاهی از گرگوری گابادادزه، رئیس علوم، دریافت کرد که قراردادش را فسخ می کرد. دکتر. او نوشت که عملکرد جونز “به استانداردهایی که ما از اعضای هیئت علمی خود می خواهیم ارتقا نمی یابد.”

دکتر. گبادازه از مصاحبه خودداری کرد. غرفه آقای بکمن از این تصمیم دفاع کرد و گفت که دکتر. جونز هدف شکایات متعدد دانش‌آموزان در مورد “نفی، عدم پاسخگویی، اغماض و عدم شفافیت در مورد نمره‌دهی” قرار گرفته بود.

دکتر. او افزود که ارزیابی‌های دوره‌های جونز «نه تنها در میان اعضای گروه شیمی، بلکه در میان تمام دوره‌های علوم لیسانس دانشگاه» بسیار بدترین بود.

اساتید دپارتمان شیمی عقب نشینی کرده اند. در نامه ای به دکتر گابادازه و سایر روسای دانشگاه، آنها نوشتند که نگران ایجاد «سابقه‌ای هستند که کاملاً فاقد روند قانونی است که می‌تواند آزادی‌های اعضای هیأت علمی و به تبع آن شیوه‌های آموزشی اثبات شده ضعیف را تضعیف کند».

Nathaniel J. Traaseth، یکی از حدود 20 استاد شیمی، که اکثراً منصوب شده اند و نامه را امضا کرده اند، گفت که اقدامات دانشگاه ممکن است مانع از آموزش دقیق شود، به ویژه با توجه به تمایل فزاینده دانشجویان به ارائه دادخواست.

وی گفت: الان هیات علمی که سابقه کار ندارند به این قضیه نگاه می کنند و فکر می کنند وای اگر این اتفاق برای من بیفتد و قراردادم را تمدید نکنند چه می شود.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما