دروغ و دروغ های لعنتی درباره چاپ روی کارتن

این کارتنها هم از ظاهر شیک و مدرن برخوردارند و می توانند توجه تمام مشتریان را به خود جلب کنند. جهان تجارت کارتن البرز آماده است تا در زمینه طراحی، چاپ و تولید این نوع از کارتن بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دارد. این کار هم به بهبود ظاهر بسته بندی محصولات کمک می کند و هم کیفیت و استحکام کارتن تولید شده را افزایش خواهد داد. اگر بسته بندی اصولی و خلاقانه باشد باعث فروش بهتر محصول میشود. اگر سفارش کارتن منگنه دار گرفتید در هرجای ایران که باشید طی 24 ساعت دستگاه به کارگاه شما ارسال و نصب میشود. تجربه شرکت چاپ کارتن پس از 2دهه فعالیت به این شکل است، اگر قصد راه اندازی کارگاه کارتن سازی دارید حتما 6دستگاه اولیه را تهیه سفارش کارتن پنج لایه – safapack.com – کنید. درکارتن سازی سود ثابت نیست و کمی بیشتر یا کمتر میشود در کل سود یک عدد کارتن 30الی 35% رقابتی میباشد.

یعنی کالای مورد نظر قرار نیست به عنوان یک کالای مطرح یا یک محصول صادراتی عرضه شود . در کارگاه کارتن سازی برای 2000 عدد کارتن در روز حدودا 30 میلیون تومان هر 10 روز سرمایه درگردش نیاز است یعنی ماهیانه 90 میلیون تومان لازم است. برای اینکه کارتن سازی بسیار خوب و کاملا پرقدرتی داشته باشید به جزء 6دستگاه اولیه یک دستگاه چاپ اتومات 2رنگ و یک دستگاه لبچسب اضافه کنید . این نوع کارتن یکی از لوکس ترین و باکیفیت ترین انواع کارتن می باشد که برای بسته بندی محصولات خاص کاربرد دارد. استفاده از کارتن لمینتی در کنار بسته بندی اهداف بازاریابی و تبلیغاتی را نیز دنبال میکند.

در بیشتر مواقع نوع کارتن و ترکیب آن بر اساس اندازه محصول و وزن آن انتخاب می گردد؛ هر چقدر که اندازه و وزن کالا بالا باشد باید کارتنی را انتخاب کنید که مقاومت بیشتری دارد. که خاور بتواند عبور کند، مساحت کارگاه کارتن سازی 150 متر هم باشد جوابگو است البته خود زیر بنا یعنی خود سوله حداقل 150 متر باید باشد. اکثر کارگاه های بسته بندی، دارای تجهیزات پیشرفته و دستگاه های بروز برای اماده سازی و بسته بندی کارتن خرما هستند. آسترهای کاغذی آزمایشی معمولاً از درختان چوب سخت ساخته می شوند که دارای الیاف کوتاه هستند یا از کاغذ بازیافتی استفاده می شود. چاپ روی کارتن های پستی معمولا فلکسو میباشد و اکثرا از یک یا چهار رنگ در این چاپ استفاده میشود در چاپ فلکسو رنگ وطرح مورد نظر بر روی کلیشه قرار میگیرد سپس کلیشه روی دستگاه چاپ فلکسو تعبیه میگردد و چاپ مورد نظر به طور مستقیم بر روی جعبه ها چاپ میشود، میتوان در تحولی جدید از چاپ افست به همراه فرایند لمینت که وضوح و زیبایی بیشتری دارند برای بسته بندی پستی استفاده کرد که این روش هنوز به مرحله اجرایی در نیامده است.

منظور از کلمه ساده، یعنی کارتنی که با با ابعاد عمومی ( گاها سفارشی ) ، بدون چاپ و یا با چاپ عمومی و اکثرا در مدل ۴ درب (کارتن آمریکایی) طراحی و تولید می شوند . اگر در حال خواندن این متن هستید یعنی میتوانید از کد تخفیف مجید آنلاین برای خرید خود از زود پک برخوردار شوید. به دلیل گرانی های اخیر و نوسانات بازار فروش کارتن نقدی است البته بعداز گرانی دلار و گران شدن ورق خام موقع سفارش کارتن حداقل 90% مبلغ کل را دربافت میکنید، یعنی سرمایه درگردش چندانی لازم نیست. در ابتدای صحبت ها گفتیم 2نوع کارتن داریم,لمینتی و چاپی اگر سرمایه کم دارید برای شروع کارتن سازی میتوانید یکی از این 2نوع را انتخاب کنید. همچنین برخلاف سایر لوازم ذخیره سازی که برای قرار دادن یا نگهداری آنها باید فضای زیادی داشته باشید، فضای زیادی را اشغال نمی کند.

طراحی و تولید صحیح بسته بندی امری مهم است و باید نکاتی را رعایت کرد. دوم اینکه چاپ و طراحی بسته بندی آن چگونه باشد. بنابراین، طراحیهایی که برای پک های محصولات صادراتی طراحی میشوند با تولیدات داخلی تفاوت دارند. محصولات این کارخانه از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند و با قیمت هایی بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسند. از آنجایی که کارتن سبک وزن است، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بهصرفه و ارزان تمام میشود و بیشتر مردم ترجیح میدهند که از این بستهبندیهای مقوایی برای حفاظت از کالای خود و ارسال آن به نقاط مختلف استفاده کنند. سعی کنید لوگو برند خود را با اندازه مناسب در جای مناسبی از بسته بندی قرار دهید تا تمام مشتریان بلافاصله آن را مشاهده کنند. استراتژی فوق ، برای این برند مثبت بود ، اما دلیلی ندارد اگر شما آن را به کار بگیرید موفق باشید!

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما