جنیفر آنیستون با متیو پری در مورد سوء مصرف موادش در سال های دوستی مواجه شد



CNN

متیو پری همچنان لحظاتی صمیمانه از سفر طولانی خود به سوی هوشیاری و مبارزاتی را که در طول اجرایش در سریال “دوستان” NBC تحمل کرد، در حالی که بین اعتیاد به ویکودین و الکل یویو می کرد، به اشتراک می گذارد.

پری در گزیده‌ای از کتاب جدیدش «دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ» توضیح می‌دهد که چگونه دیدار جنیفر آنیستون بازیگر نقش اولش از تریلر او باعث شد متوجه شود که رفتار مخفیانه‌اش در مورد الکل چندان مخفی نبود.

پری که اکنون 53 سال دارد در کتاب خاطرات خود در بخشی از روزنامه تایمز لندن می نویسد: “می دانم که تو مشروب می خوری.”

مدت‌ها بود که از او غلبه کرده بودم – از زمانی که او با برد پیت شروع به ملاقات کرد، حالم خوب بود – و دقیقاً فهمیده بودم که چقدر به او نگاه کنم بدون آن که ناخوشایند باشد، اما باز هم مواجه شدن با جنیفر آنیستون ویرانگر بود. و من گیج شدم.» او ادامه داد.

“‘چطور میتوانی بگویی؟’ گفتم. من هرگز مست کار نکردم. “من سعی کرده ام آن را پنهان کنم…”

پری در جای دیگری از این گزیده اشاره کرد که چگونه “هرگز” زیاد یا مست کار نمی کرد (اگرچه “مطمئناً با خماری کار می کرد”) و او گفت که به لطف همبازی هایش تا حد زیادی توانسته به عنوان بخشی از گروه موفق “دوستان” فعالیت کند. و چگونه آنها “در اطراف گروه [him] تکیه گاه سوگند [him] بالا” مانند یک پنگوئن زخمی که توسط پنگوئن های دیگر حمایت می شود.

او نوشت: «من پنگوئن مجروح بودم، اما مصمم بودم که نگذارم این افراد شگفت‌انگیز و این نمایش پایین بیاید.

اما آن روز در تریلر پری، آنیستون به صراحت به او گفت که از هیچ چیز فرار نمی کند.

پری می‌نویسد: «ما می‌توانیم آن را بو کنیم،» او به نوعی عجیب اما عاشقانه گفت، و «ما» جمع مثل یک پتک به من برخورد کرد.

گفتم: «می‌دانم که زیاد مشروب می‌نوشم، اما دقیقاً نمی‌دانم در این مورد چه کنم.»

ستاره «هول نه یارد» همچنین در کتاب جدید توضیح می‌دهد که چگونه وزنش به دلیل مصرف قرص‌هایی که او را بیمار می‌کرد و اشتهایش را کاهش می‌داد، یا الکل که باعث نفخ او می‌شد، نوسان شدیدی داشت.

اگر وزن من را فصل به فصل بسنجید، می توانید مسیر اعتیاد من را ردیابی کنید – وقتی وزنم را حمل می کنم، الکل است. وقتی من لاغر هستم، این قرص است. وقتی من یک بز دارم، قرص های زیادی دارد.»

پری حتی به نکات خاصی در برنامه 10 فصلی سریال پرطرفدار اشاره کرد و خوانندگان را متوجه شد که در آن زمان اعتیاد او چه می‌گذرد.

تا پایان فصل سوم، بیشتر وقتم را صرف این می‌کردم که چگونه 55 ویکودین در روز دریافت کنم – باید هر روز 55 تا می‌داشتم، در غیر این صورت خیلی بیمار می‌شدم. این یک شغل تمام وقت بود: تماس گرفتن، دیدن پزشکان، ساختگی میگرن، یافتن پرستاران بدجنسی که آنچه را که نیاز داشتم به من بدهند.»

این بازیگر اخیرا گفته است که اکنون که به سلامت در آن سوی اعتیاد قرار گرفته است، بالاخره آماده است تجربیات خود را به اشتراک بگذارد.

پری به مردم کتاب گفت: «می‌خواستم زمانی را به اشتراک بگذارم که از رفتن دوباره به سمت تاریک همه چیز در امان باشم. «باید منتظر بمانم تا کاملاً هوشیار باشم – و از بیماری فعال الکلیسم و ​​اعتیاد دور شوم – تا همه چیز را یادداشت کنم. و نکته اصلی این بود که من کاملا مطمئن بودم که به مردم کمک خواهد کرد.»

«دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ» نوشته متیو پری در اول نوامبر توسط تیتر منتشر می شود.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما