جایرام رامش بر اجماع احزاب تاکید می کند و می گوید که کنگره تنها حزبی است که سیستم انتخابات ریاست جمهوری را دارد اخبار هند

چاماراجاناگر: در حالی که چند هفته به نظرسنجی رئیس کنگره باقی مانده است، جیرام رامش، رهبر ارشد حزب در روز جمعه بر “اجماع” حزب تاکید کرد و گفت که حزب او تنها حزبی است که سیستمی برای پست ارشد حزب دارد.

“کنگره تنها حزبی است که سیستمی برای انتخاب رئیس جمهور دارد. بزرگترین کمک کنگره به سیاست هند، اجماع بوده است. وقتی این امکان پذیر نباشد، انتخابات داریم. هر رای دهنده ای کارت شناسایی رای دهنده با کد QR دارد. این بخشی است. ژایرام رامش، مسئول ارتباطات کنگره، گفت: سیاست دموکراتیک.

اظهارات وی در حالی بیان شد که در یک کنفرانس مطبوعاتی در گوندلوپته، چماراجاناگار سخنرانی می کرد.

رهبر کهنه کار با تاکید بر بهارات جودو یاترا که در حال انجام است، گفت که این روایت و نمایش اصلی حزب است.

او افزود: “هر چیزی که در حزب کنگره اتفاق می افتد یک نمایش فرعی است، نمایش اصلی فقط بهارات جودو یاترا است، این روایت است. این دگرگونی سیاست هند است، این دگرگونی حزب کنگره است.”

در اوایل روز، ملیکرجون خارگ، رهبر ارشد کنگره گفت که نامزدی خود را برای ریاست کنگره ثبت کرده است و برای تغییر بزرگ در حزب مبارزه می کند.

رهبر اپوزیسیون در راجیا سبها توسط رهبرانی مانند مانیش تواری، آناند شارما و سایرین گروه 23 (کسانی که برای اصلاحات در حزب مبارزه می کنند) حمایت شده است و کاندیداتوری او توسط رهبران ارشد از جمله آ.ک.آنتونی پیشنهاد شده است. آشوک گهلوت، دیگویجایا سینگ، موکول واسنیک، پرامود تیواری و دیگران.

خارگ پس از ثبت نام در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “از همه رهبران، کارگران، نمایندگان و وزرایی که امروز از من حمایت کردند و مرا تشویق کردند تشکر می کنم. ما نتایج را در 17 اکتبر خواهیم دید. امیدوارم برنده شوم.” امروز در دفتر کمیته کنگره سراسری هند در دهلی.

این رهبر 80 ساله گفت: “من از کودکی با ایدئولوژی کنگره در ارتباط بودم. زمانی که در کلاس 8 و 9 بودم برای همان ایدئولوژی گاندی – نهرو کارزار می کردم.” حزب ادامه خواهد داشت.

بلافاصله پس از نامزدی – تشکیل پرونده، مانیش تواری، رهبر کنگره از او حمایت کرد و گفت: “مالیکارجون خارگ یکی از رهبران ارشد حزب کنگره است. من و آناند شارما برای حمایت از نامزدی او آمده ایم.”

شاشی تارور، نماینده کنگره و عضو G-23 و KN Tripathi رهبر جارکند نیز امروز نامزدی خود را برای پست ریاست حزب ثبت کرده اند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما