تله مدیسین دامپزشکی شروع به کار می کند، اما چالش ها باقی می ماند

پس خانم بوث داخل ماشینش نشست و با یک تماس ویدیویی چشم دکتر لیلی را نشان داد. او دستورات دامپزشک را دنبال کرد تا به آرامی حفره چشم سگ را فشار دهد و زیر پلک او را برای خون نگاه کند. او گفت: «آن روز احساس می کردم که دامپزشک هستم. “آنها درست آنجا بودند تا اگر قرار بود اشتباه پیش برود.”

دکتر قطره چشمی تجویز کرد و خانم را فرستاد. غرفه و لیلی در راه.

سال گذشته که چشم لیلی بدتر شد، خانم. بوث دوباره از تماس تصویری استفاده کرد. این بار دکتر یک نگاه کرد و فهمید که وقت آن رسیده که چشم زخمی بیرون بیاید، خانم. بوث گفت. لیلی به خوبی از عهده این کار برآمد، او افزود: “او عالی است. او اکنون پیر است و ما هر کاری می‌کنیم تا او را شاد و سالم نگه داریم.»

برخی از سازمان ها برای گسترش دائمی مراقبت های مجازی دامپزشکی فشار می آورند.

کوین اونیل، معاون امور ایالتی انجمن آمریکایی برای پیشگیری از ظلم به حیوانات، که از ایالت‌ها می‌خواهد قوانین خود را در مورد پزشکی از راه دور کاهش دهند، گفت: «این همه‌گیری واقعاً چشمان ما را به استفاده از پزشکی از راه دور باز کرد. . . “ما آن را به عنوان یک جزء کلیدی واقعی برای ایجاد یک توانایی گسترده تر برای بیماران و صاحبان حیوانات خانگی می دانیم تا بتوانند به مراقبت های دامپزشکی که به شدت مورد نیاز است دسترسی داشته باشند.”

در ژوئن 2022، 26 درصد از صاحبان حیوانات خانگی آمریکایی گزارش دادند که در طول دو سال گذشته مواقعی وجود داشته است که نتوانسته‌اند به مراقبت‌های دامپزشکی دسترسی داشته باشند، بر اساس نظرسنجی از 5000 نفر که توسط ASPCA انجام شد و داده‌ها را در اختیار تایمز قرار داد. . دو سوم آنها گفتند که اگر بتوانند از تله مدیسین استفاده کنند، احتمالاً «بیشتر توسط دامپزشک دیده می‌شوند».

به گفته متخصصان، اگرچه همه مراقبت‌های پزشکی را نمی‌توان از طریق نمایشگر ارائه کرد، اما قرار ملاقات‌های معمول مانند پیگیری‌های پس از جراحی یا مشاوره‌های رفتاری از راه دور به خوبی کار می‌کنند.

به گفته کارشناسان، پزشکی از راه دور می تواند به ویژه برای صاحبان حیوانات خانگی روستایی، که ممکن است ساعت ها در کلینیک حیوانات زندگی کنند، و همچنین کسانی که توانایی پرداخت مرخصی از محل کار را ندارند یا حمل و نقل قابل اطمینان ندارند، مفید باشد. خدمات تریاژ مجازی می تواند به افراد کمک کند تا تشخیص دهند که آیا علائم حیوانات خانگی آنها نیاز به مراقبت حضوری دارد یا می تواند در خانه نظارت شود.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما