«تاریخ، دونالد ترامپ را مسئول خواهد دانست» در ژانویه. 6، پنس می گوید

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، با بیان شدیدترین توبیخ علنی تاکنون به رئیس‌جمهوری که او را رقیب خود کرده است، شنبه شب گفت: «تاریخ، دونالد ترامپ را برای ژانویه مسئول خواهد کرد». 6، 2021، حمله به ساختمان کاپیتول، که او آن را “مایه شرمساری” خواند.

شام سالانه کلوپ گریدیرون در واشنگتن معمولاً محلی برای گفتگوهای صمیمانه بین شخصیت های سیاسی، مقامات دولتی و کهنه سربازان رسانه ای منطقه است، اما آقای. پنس روز شنبه از این مناسبت استفاده کرد تا متوجه آقای. ترامپ در لحظه‌ای که مفسران محافظه‌کار رسانه‌ای و برخی جمهوری‌خواهان کنگره دوباره تلاش کردند تا جدیت شورش کنگره را رد کنند.

آقای دکتر “گردشگران با گشت و گذار به 140 افسر پلیس آسیب نمی رسانند.” پنس گفت، طبق گزارش رسانه‌ها از این رویداد، توبیخ ضمنی تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز و دیگر محافظه‌کارانی که از فیلم‌های دوربین‌های امنیتی انتخابی استفاده کرده‌اند تا این شورش را به‌عنوان تظاهراتی عمدتاً مسالمت‌آمیز به تصویر بکشند. هزاران ساعت از آن فیلم برای آقای. کارلسون توسط رئیس مجلس، کوین مک کارتی از کالیفرنیا. گردشگران برای رسیدن به رئیس مجلس درها را نمی شکنند یا تهدیدی را علیه مقامات دولتی مطرح نمی کنند.

و آقای پنس توبیخ خود را از آقای. ترامپ شخصاً وقتی گفت: «رئیس جمهور ترامپ اشتباه کرد. من حق نداشتم انتخابات را لغو کنم. و سخنان بی پروا او خانواده من و همه افراد حاضر در کنگره را در آن روز به خطر انداخت. و من می‌دانم که تاریخ، دونالد ترامپ را مسئول خواهد کرد.»

زمان بیان سخنان قابل توجه بود. آقای. ترامپ و نیکی هیلی، سفیر او در سازمان ملل، تنها دو نامزد اصلی اعلام شده برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان هستند، اما دیگر رقبای احتمالی در حال نزدیک‌تر شدن هستند. دولت ران دیسانتیس از فلوریدا در حال چرخش در ایالت های اولیه اولیه و حزبی از جمله آیووا و نوادا است. سناتور تیم اسکات، جمهوری خواه کارولینای جنوبی، در یک “تور گوش دادن” در همان ایالت ها است. آقای. پنس در حال بررسی یک دویدن نیز هست.

اما تا روز شنبه، هرگونه حمله رقیب به رئیس‌جمهور سابق و نامزد پیشتاز این نامزدی به طور ضمنی وجود داشت. آقای. پنس او ​​را با نام فراخواند و برای سایر جمهوری خواهانی که امیدوارند جانشین او شوند، نوار جدیدی ایجاد کرد. ترامپ به عنوان رهبر حزب

در اوایل این ماه، گروهی از مردانی که به دلیل مشارکت در حمله به کاپیتول زندانی شده بودند، آهنگی با عنوان «عدالت برای همه» منتشر کردند – سرود ملی با آمیخته به آقای آقای. ترامپ در حال قرائت بیعت وفاداری – و جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در جناح راست حزب آنچه را که آنها تحقیقاتی را در مورد رفتار با چنین “زندانیان سیاسی” می نامند آغاز کرده اند.

آقای. پنس در محکومیت چنین تلاش‌هایی و همچنین ویرایش گزینشی هزاران ساعت فیلم امنیتی بی‌دریغ بود.

«مردم آمریکا حق دارند بدانند در ژانویه چه اتفاقی در ساختمان کنگره افتاد. 6″ او گفت. اما اشتباه نکنید، آنچه در آن روز اتفاق افتاد مایه شرمساری بود و نشان دادن آن به شکل دیگری نجابت را مسخره می کند.

او همچنین به شوخی به جاه طلبی های ریاست جمهوری خود اشاره کرد.

او گفت: «من از صمیم قلب و بدون قید و شرط از نامزد جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری در سال 2024 حمایت خواهم کرد. “اگر من باشم.”

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما