بودجه برای اجاره آپارتمان در پاریس مورد نیاز است

در رفتن– آپارتمان برای اجاره بستگی به موقعیت آپارتمان در شهر دارد. معمولاً فروشندگان آپارتمان در فازهای صفر تا سه ارقام بالاتری نسبت به مالکان واحدهای فاز چهار تا شش ارائه می دهند و در بازار اجاره شاهد همین وضعیت بین مالک و مستاجر هستیم. گاهی برای اجاره آپارتمان در پرند کمتر از 100 میلیون به عنوان پیش پرداخت نیاز است که این مبلغ ممکن است به نیم میلیارد هم برسد.

بودجه برای اجاره آپارتمان یک خوابه در پرند مورد نیاز است

لطفا توجه داشته باشید که آپارتمان های یک خوابه برای اجاره ممکن است کمتر از 100 میلیون پیش نیاز داشته باشند. مثلا صاحب یک آپارتمان 56 متری که 40 میلیون تومان ودیعه اعلام کرده و ماهانه 3.5 میلیون تومان اجاره می دهد. این واحد 11 سال پیش ساخته شده و با آسانسور اجاره داده می شود. یا مثلا یک واحد 64 متری که برای اجاره باید 30 میلیون تومان پیش پرداخت کنید و ماهیانه دو میلیون تومان اجاره کنار بگذارید. این یک واحد نیز با آسانسور اجاره داده می شود و انباری و پارکینگ ندارد. این دو واحدی که بررسی کردیم جزو آپارتمان های فاز چهار و پنج بوده و در فازهای پایین احتمالا مبلغ پیشنهادی مالکان بیشتر است. یک آپارتمان 74 متری در فاز دو اجاره داده می شود مبلغ ودیعه 120 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 1 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. در فاز یک آپارتمان 70 متری اجاره داده می شود که مبلغ ودیعه و اجاره آن به ترتیب 100 و 3.8 میلیون تومان است. واحد چهار ساله است و با امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می شود.

بودجه برای اجاره آپارتمان دو خوابه در پرند مورد نیاز است

اجاره آپارتمان در پرند برای واحدهای دوخوابه گاهی بیش از 300 میلیون پیش نیاز دارد; البته اکثر مالکان به جای آن این ارقام را اجاره نمی کنند. مثلا یک واحد 140 متری که مبلغ واریزی آن 400 میلیون تومان است. یا مثلا مالک یک آپارتمان 95 متری در فاز سوم مبلغ واریزی را دقیقا 300 میلیون اعلام کرده و درخواست اجاره ماهانه نمی کند. پنج سال از ساخت این واحد می گذرد و باید آسانسور، انباری و پارکینگ را جزئی از امکانات آن بدانیم. در فاز اول یک آپارتمان 75 متری با دو اتاق زیر شیروانی اجاره می کنند. مبلغ ودیعه 50 میلیون تومان است و مستاجر نیز باید ماهیانه 1.8 میلیون تومان پرداخت کند. در مشخصات این واحد چیزی به نام پارکینگ وجود ندارد. در این فاز چهار آپارتمان 85 متری در ازای 80 میلیون پول پیش و ماهانه 1.7 میلیون اجاره می دهند. این واحد شش سال پیش ساخته شده و با آسانسور و انباری اجاره داده می شود.

بودجه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان 3 خوابه در پرند

اجاره آپارتمان در پرند برای واحدهای سه خوابه گاهی به بیش از نیم میلیارد پول نیاز دارد. همین الان صاحب آپارتمان 155 متری که دارای سه اتاق خواب و زیر شیروانی است و نوساز محسوب می شود مبلغ ودیعه را 550 میلیون تومان در نظر گرفته است. البته این مالک اجاره ماهانه را دریافت می کند و می تواند مبلغ رهن و اجاره این آپارتمان را تغییر دهد و به عنوان مثال کاهش مبلغ 550 میلیون ودیعه به 300 میلیون، اجاره ماهانه را به 7.5 میلیون تومان افزایش می دهد. در فاز صفر یک واحد 145 متری را اجاره می دهند که مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه به ترتیب 300 و 3 میلیون تومان است. این واحد 14 ساله است و پارکینگ تنها امکان آن می باشد. در فاز شش که معمولا قیمت مسکن نسبت به سایر فازها کمتر است، یک واحد 86 متری سه طبقه اجاره می کنند. مبلغ ودیعه 60 میلیون تومان و اجاره ماهیانه دو میلیون تومان خواهد بود.

ویژگی های آپارتمان های اجاره ای در پاریس

فاز

متراژ

معمولاً اتاق زیر شیروانی

عمر بنا

ممکن ها

پول پیش

اجاره ماهانه

چهار

56 متر

یک اتاق زیر شیروانی

11 سال

آسانسور

40 میلیون تومان

3.5 میلیون تومان

پنج

64 متر

یک اتاق زیر شیروانی

شش سال

آسانسور

30 میلیون تومان

دو میلیون تومان

دو

74 متر

یک اتاق زیر شیروانی

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

120 میلیون تومان

1.2 میلیون تومان

سه

95 متر

دو اتاق

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

300 میلیون تومان

یکی

140 متر

دو اتاق

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

400 میلیون تومان

هس

75 متر

دو اتاق

هفت سال

آسانسور و انباری

50 میلیون تومان

1.8 میلیون تومان

چهار

85 متر

دو اتاق

شش سال

آسانسور و انباری

80 میلیون تومان

1.7 میلیون تومان

دو

155 متر

سه اتاق

طراح جدید

آسانسور و انباری

550 میلیون تومان

صفر

145 متر

سه اتاق

14 سال

آسانسور

300 میلیون تومان

3 میلیون تومان

هس

86 متر

سه اتاق

چهار سال

آسانسور و انباری

60 میلیون تومان

3 میلیون تومان

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما