برای فروش در آلپ فرانسه: کلبه اسکی با رشته کوه حیاط خلوت

این کلبه چهار خوابه بر روی پیشانی تپه ای در Samoëns، شهری در منطقه Auvergne-Rhône-Alpes در جنوب شرقی فرانسه، هم مرز با سوئیس، قرار گرفته است. پنجره‌های بزرگ و درهای کشویی عریض، مناظری پانوراما از دره گیفر که در کوه حلقه‌دار است و ایستگاه اسکی Grand Massif در منطقه Haute-Savoie ارائه می‌دهند.

ربکا واتکینز که صاحب کلبه با همسرش جان واتکینز است، می گوید: «نگاه شما دائماً به بیرون کشیده می شود و مناظر حماسی گسترده ای را که حس عمیقی از ارتباط با دنیای طبیعی ایجاد می کند، می گیرد. این ملک، در کمتر از یک چهارم جریب، نزد جفری ساراسین، مشاور فروش در دفتر Mont Blanc در بارنز اینترنشنال املاک ثبت شده است.

این خانه چوبی با مساحت 3229 فوت مربع که در سال 2019 ساخته شده است، طراحی زیست محیطی و انرژی کارآمدی در کلبه اسکی معمولی منطقه و مزرعه سنتی ساوویارد دارد. سقفی با شیب ملایم دارد و لبه‌های جلویی و کناره‌های آن به‌طور چشمگیری آویزان شده است که فضای داخلی را در تابستان خنک نگه می‌دارد. علاوه بر این، این ملک دارای 130 درجه جنوب شرقی برای تولید حداکثر بهره خورشیدی است. خورشید در زمستان از پشت خانه عبور می کند، اما در تابستان نه.

درست از کنار یک کانکس دو ماشین، درب جلو در سطح خیابان باز می شود. پله‌ها به سرسرا با طاقچه و اتاقی عالی با قاب صنوبر داگلاس، با سقف طاق‌دار، کف‌پوش چوبی و آشپزخانه اوپن با الهام از اسکاندیناوی منتهی می‌شوند. یک شومینه سنگی درشت و یک طاقچه تلویزیونی به منطقه لانه لنگر می زند. در نزدیکی قسمت نشیمن مرکزی، درهای کشویی به بالکن وسیعی باز می شوند که نرده های چوبی و شیشه ای در طول خانه قرار دارد.

آشپزخانه سفارشی دارای انباری جداگانه با رنگ چوبی، جزیره ای با میزهای آبشاری از سنگ آهک مهندسی جامد، و لوازم خانگی ممتاز است. همچنین در سطح اصلی یک اتاق خواب مهمان با حمام مجاور قرار دارد.

در سطح پایین تر، سه اتاق خواب اختصاصی اضافی دارای درهای شیشه ای کشویی به یک تراس باغ در کنار چمن پشتی هستند. حمام‌های تک رنگ دارای کاشی‌های سنگ آهک فسیل شده کرم، آینه‌های روشویی روشن و سینک و دوش روشویی بزرگ هستند. سالن بدنسازی، سونا، اتاق رختشویی و انباری نیز در سطح پایینی قرار دارند.

انتخاب و چیدمان گیاهان گلدار مختلف در باغ ها و مراتع به گونه ای طراحی شده است که “گرده افشان پسند” باشد و تنوع زیستی را تشویق کند. واتکینز گفت.

در نزدیکی جاده یک اسکله دو ماشین مستقل با یک دفتر در زیر قرار دارد. پله ها به تراس و باغ ها منتهی می شوند.

شهر تفریحی سامونز، در حدود 40 مایلی شرق ژنو، سوئیس، یک مقصد محبوب برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی و تابستانی است. این ملک 10 دقیقه با ماشین تا یک سوپرمارکت، 15 دقیقه تا پیست اسکی و 15 دقیقه تا Lac de Flérier فاصله دارد.

رشد مداوم مناطق پیست اسکی در کوه های آلپ اروپا به سال 2013 و پایان بحران مالی جهانی و بحران اعتباری بازمی گردد. استیو هیلیون، معاون مدیر بارنز مونت بلان و مدیر بارنز مگو، گفت: بین سال های 2012 تا 2022، افزایش قیمت املاک به 50 درصد رسید.

املاک اسکی در منطقه Auvergne-Rhône-Alpes فرانسه، که با سوئیس هم مرز است و کلان شهر لیون را شامل می شود، مانند همیشه محبوب هستند. او گفت: “تقاضا همچنان در حال افزایش است زیرا مشتریان به دنبال پناهگاهی امن برای پول نقد خود در یک محیط تورم فزاینده و عدم اطمینان اقتصادی هستند.” هیلیون گفت.

جرمی رولاسون، رئیس Savills Ski، که گزارش سالانه خود را در نوامبر منتشر می‌کند، گفت: رونق ناشی از همه‌گیری، که باعث شد اسکی‌بازان و علاقه‌مندان به ورزش‌های تابستانی کلبه‌ها و آپارتمان‌ها را در سراسر منطقه جمع‌آوری کنند، ممکن است کاهش یابد. 24. در حالی که کمبود خانه‌های در دسترس، بخش بالایی بازار مسکونی را هدایت می‌کند، “رشد دو رقمی قیمت بعید به نظر می‌رسد تا سال 2023 ادامه یابد، زیرا رشد در مکان‌های خاص به احتمال زیاد افزایش می‌یابد.” رولاسون گفت.

کیت اورت آلن، رئیس International Residential گفت: Val d’Isére، Courchevel و Méribel – مناطق پیست اسکی ممتاز در ارتفاعات Haute-Savoie – “به طور طبیعی مورد توجه گروه کوچکتری از خریداران ثروتمند هستند که به دنبال بهترین شرایط اسکی هستند.” تحقیق برای نایت فرانک و نویسنده گزارش اموال اسکی آن که در نوامبر منتشر شد. 15.

تقاضای متوقف شده از سه فصل تعطیلی و محدودیت در مناطق اسکی باعث افزایش 5.8 درصدی قیمت در سال منتهی به ژوئن شد که نسبت به 4.6 درصد در سال قبل افزایش یافت. اورت آلن با استناد به داده های نایت فرانک گفت. او گفت که بیشتر پرس و جوها در آن زمان “از سوی خریداران داخلی” بود.

ساکنان آپارتمان در پاریس، لیون، انسی و ژنو مشتاق حومه یا کوهستان بودند و کار از راه دور امکان نقل مکان تمام یا پاره وقت به مناطق تفریحی را ممکن کرد. برتراند راسات، مدیر کشوری Baerz & Co، گفت: در Megève، که هم به خاطر زیبایی های زمستانی و هم در تابستان خود شناخته می شود، قیمت کلبه ها بین سال های 2018 و 2021 40 درصد افزایش یافت (شامل 25 درصد برای آپارتمان ها).

او گفت که این روزها، تا حدی به دلیل گرم شدن آب و هوا، “بیشتر استراحتگاه ها در حال تنوع بخشیدن به فعالیت های اوقات فراغت خود و ایجاد یک پیشنهاد چهار فصل هستند.”

بسیاری از خریداران خارجی از کلبه های خود استفاده می کنند و همچنین اجاره می دهند. خانه هایی با ظرفیت 10 تا 14 نفر می توانند با 250000 یورو در هفته (260000 دلار) اجاره کنند که با سرآشپزها و رانندگان حرفه ای کار می کنند. رولاسون گفت.

به گفته مارتین بوژوان، در منطقه تفریحی Chamonix، که در سایه مونت بلان در نزدیکی تقاطع فرانسه، سوئیس و ایتالیا قرار دارد، جذابیت طولانی مدت در طول سال بوده است، با کوهنوردی، دوچرخه سواری و پیاده روی در تابستان. مقیم مادام العمر و مشاور املاک با efficiency.com. پس از بازگشایی پس از تعطیلی اولیه بیماری همه گیر، Chamonix شاهد افزایش حجم فروش در مقایسه با سطوح قبل از همه گیری بود زیرا خریداران به کوهستان پناه بردند. آقای “این بهشت ​​برای ورزش های کوهستانی است.” بوژوان گفت.

آپارتمان های دو خوابه در شامونی بین 800000 تا 1.5 میلیون یورو (831000 دلار و 1.56 میلیون دلار) به فروش می رسند، در حالی که کلبه های پنج خوابه بین 3 تا 6 میلیون یورو (3.1 میلیون دلار و 6.2 میلیون دلار) به فروش می رسند. هیلیون گفت. کلبه های جدید با استخرها و منظره مون بلان یا نزدیک به پیست های اسکی از 16000 تا 22000 یورو برای هر متر مربع (1540 تا 2120 دلار به ازای هر فوت مربع) متغیر است.

او گفت که کلبه های سه خوابه که نیاز به بازسازی دارند از 950,000 یورو (987,000 دلار) شروع می شود و خاطرنشان کرد که این املاک “برای مدت طولانی در بازار باقی نمی مانند.”

بازار نیز با دسترسی آسان تغذیه می شود. برخلاف کوه‌های آلپ سوئیس، هیچ محدودیتی برای خریداران در کوه‌های آلپ فرانسه وجود ندارد. حدود 18000 کل فروش در Haute-Savoie و 10700 در Savoie در سال گذشته بسته شد. رسات گفت.

امسال در منطقه، حدود نیمی از خریداران ساکن فرانسه بوده‌اند، در حالی که این رقم در سال 2020 80 درصد بوده است. هیلیون گفت.

آقای. راسات گفت: «خریداران بین المللی پیشرو انگلیسی ها و پس از آن روس ها، سوئیس ها و هلندی ها هستند. بسته به تفرجگاه، توزیع ممکن است متفاوت باشد: برای مثال، بریتانیایی‌ها تمایل به وال دئیزر دارند، در حالی که روس‌ها عمدتاً در کورشول و مریبل حضور دارند.

بسیاری از خریداران از کشورهای اسکاندیناوی و کشورهای بنلوکس از جمله بلژیک، هلند و لوکزامبورگ می آیند. رولاسون گفت.

خانم خانم خریداران آمریکایی در حال حاضر “تخفیف بسیار زیادی به دلیل دلار می بینند.” اورت آلن گفت – حدود 15 درصد در اکتبر در مقایسه با سال قبل. او گفت که مبادله ارز مطلوب همچنین خریدارانی از هنگ کنگ، خاورمیانه و آمریکای لاتین را جذب می کند.

پیر جی، سردفتر دپارتمان Haute-Savoie و منطقه Auvergne-Rhône-Alpes گفت: هیچ محدودیتی برای خریداران خارجی وجود ندارد، به جز برخی از الیگارش های روسی و ایرانی.

هزینه های بسته شدن حدود 7 درصد از قیمت خرید را شامل می شود. جی گفت. حق تمبر در مجموع حدود 5.9 درصد قیمت فروش، هزینه های ثبت حدود 0.1 درصد و هزینه های دفتر اسناد رسمی تقریباً 1 درصد است.

وام مسکن برای خریداران خارجی موجود است.

خانه های جدید یک مزیت داخلی برای خریداران دارند. هنگام خرید خارج از طرح، خریداران می توانند در صورت موافقت با اجاره ملک با یک شرکت مدیریت ثبت شده برای حداقل 20 سال و شامل سه مورد از چهار امکانات رفاهی: کتانی، نظافت منظم/خانه داری، صبحانه، 20 درصد تخفیف مالیات بر ارزش افزوده دریافت کنند. و پذیرایی از مهمانان (خانم اورت آلن گفت، اگر ملک برای کمتر از 20 سال اجاره شود، مقداری از مالیات بر ارزش افزوده به نسبت قابل بازپرداخت خواهد بود.)

فرانسوی; یورو (1 یورو = 1.04 دلار)

مالیات سالانه این ملک در مجموع حدود 2000 یورو (2075 دلار) است. سراسین گفت.

جفری ساراسین، املاک بین المللی بارنز، 011-33-4-48-05-09-45، Barnes-international.com

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما