اجاره آپارتمان مبله در تهران; 10 میلیون امشب!

در رفتن– اجاره آپارتمان مبله در تهران از شبی 200، 300 هزار تومان شروع می شود و برای واحدهای لوکس شمال شهر به 10 میلیون می رسد. در جنوب و مرکز شهر، ارزان ترین گزینه ها واحدهایی هستند که به جز چند صندلی، کاناپه، تشک و پتو، هیچ چیز دیگری ندارند. مثلاً واحدی در زیرزمین یکی از ساختمان های محله به مالک اجاره داده می شود و مالک شبی 300 هزار تومان دریافت می کند. در شمال تهران آپارتمان های مبله زیادی پیدا می کنیم که اجاره روزانه آنها به مرز 10 میلیون تومان رسیده است. داشتن استخر یا مستر اتاق خواب یکی از مهم ترین ویژگی های این واحدها می باشد و اجاره یک شب آنها معادل هزینه رزرو سوئیت دوبلکس در طبقه بیست و پنجم هتل پارسیان آزادی می باشد.

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران

لطفا فرار کنید، اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران شبی 10 میلیون هزینه دارد. مثلا یک آپارتمان مبله در منطقه الهه تهران سه خوابه اجاره داده می شود و صاحبش دقیقا شبی 10 میلیون دریافت می کند. بنابراین اجاره ماهانه این واحد حدود 300 میلیون تومان خواهد بود. یکی از زیر شیروانی های این آپارتمان مستر است و تنها با پارکینگ اجاره داده می شود.

یا مثلاً یک واحد مبله در نیاوران 7.5 میلیون تومان اجاره داده می شود. مالک ظرفیت این واحد را برای شش نفر مشخص کرده است که وجود نگهبان در ساختمان یکی از امکانات آن محسوب می شود. در محله محمودیه تهران آپارتمان مبله دوبلکس 3 خوابه 6 میلیون تومان اجاره. یکی از ارزان ترین آپارتمان های مبله با استخر دور میدان اجاره داده می شود. مالک این واحد هزینه اجاره این واحد را حدود دو میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته و حضور نگهبان در ساختمان را یکی از امکانات واحد اعلام کرده است.

اجاره آپارتمان مبله در سایر مناطق تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران شبی حداقل 200،300 هزار تومان است. از این دست واحدها در اطراف مرکز یا جنوب شهر زیاد است و آپارتمان مبله زیرزمین یکی از ساختمان های محله مولوی شبی 300 هزار تومان اجاره داده می شود. این واحد 40 متری اتاق زیر شیروانی ندارد و داشتن کاناپه تنها امکان آن است. حداکثر ظرفیت مستاجر دو نفر خواهد بود و پارکینگ ندارد. یا مثلاً یک واحد 60 متری در خیابان نواب را در نظر بگیرید. اجاره این واحد شبی 280 هزار تومان می باشد. این واحد دارای یک اتاق خواب زیر شیروانی در طبقه همکف و بدون تلویزیون و یخچال اجاره داده می شود. بر اساس این گزارش، روزانه یک واحد آپارتمان 65 متری را در خیابان خیابان خیابان نظام اجاره می دهند. اجاره این واحد از منزل مالک 500000 تومان است و ورود نوزاد زیر دو سال به آپارتمان ممنوع می باشد. تلویزیون و یخچال بخشی از امکانات این واحد می باشد اما بدون پارکینگ اجاره داده می شود.

یک واحد 100 متری در محله اجاره می کنند، اجاره این واحد شبی 800 هزار تومان است و مستاجر می تواند از پارکینگ ساختمان استفاده کند. حوالی میدان آزادی یک آپارتمان مبله دو خوابه شبی 950 هزار تومان اجاره می کنند. نگهبانی در ساختمان و پارکینگ بخشی از امکانات این واحد می باشد. یک واحد 110 متری دو خوابه را شبی 1.5 میلیون تومان در خیابان ولیعصر اجاره می دهند. پارکینگ، آسانسور و وجود سرایدار از مهم ترین ویژگی های این واحد می باشد.

ویژگی های آپارتمان مبله در تهران

محل

متراژ

ممکن ها

اجاره روزانه

خدا

160 متر (سه خواب)

اطاق خوب مستر/ وایفای

10 میلیون تومان

آنها نیستند

250 متر (سه خواب)

استخر / نگهبان

هفت میلیون و 500 هزار تومان

محمودیه

180 متر (سه خواب)

محوطه پارکینگ

شش میلیون تومان

پونک

120 متر (یک خواب)

استخر

دو میلیون و 900 هزار تومان

خیابان ولیعصر

110 متر (خواب دو نفره)

نگهبان و پارکینگ

1 میلیون و 500 هزار تومان

خیابان استاد معین

65 متر (خواب دو نفره)

نگهبان و پارکینگ

950 هزار تومان

پیروزی

100 متر (یک خواب)

محوطه پارکینگ

800 هزار تومان

نظام خواجه

65 متر (یک خواب)

500 هزار تومان

نواب

60 متر (یک خواب)

280 هزار تومان

مولوی

40 متر (بدون اتاق خواب زیر شیروانی)

300 هزار تومان

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما