پیش‌نمایش مسابقه سوم بنگلادش و انگلیس، جزئیات پخش زنده: چه زمانی و کجا بازی BAN و ENG سوم T20 را آنلاین و از تلویزیون تماشا کنیم؟ | اخبار کریکت

بنگلادش در روز سه‌شنبه (14 مارس) در ورزشگاه ملی Sher-e-Bangla در داکا تلاش خواهد کرد تا در سومین و آخرین T20I قهرمان جهان T20 انگلستان را سفیدپوش کند. تیم میزبان پس از پیروزی در دو بازی اول با نتیجه 2-0 در سری سه مسابقه پیشتاز است تا اولین پیروزی خود را در سری T20I مقابل انگلیس رقم بزند.

انگلیس که در سری ODI با نتیجه 2-1 پیروز شد، پس از باخت برای اولین بار در کریکت T20I به بنگلادش در بازی پایانی، به دنبال یک برد تسلی بخش خواهد بود. غرور زیادی برای جاس باتلر، کاپیتان انگلیسی در سومین و آخرین T20I در خطر است.

بنگلادش تنها یک بار در تاریخ خود در یک سری مسابقات T20I که شامل سه یا چند مسابقه است، موفق به انجام یک بازی سفید شده است، آن هم در برابر ایرلند در سال 2012. آنها قبلاً در سه بازی یا بیشتر در سه بازی T20I در دو نوبت دیگر پیروز شده بودند و استرالیا را 4-1 و نیو را شکست دادند. نیوزلند 3-2 در فصل 22-2021.

آیا بنگلادش می‌تواند روز سه‌شنبه یک سفیدپوش تاریخی را به پایان برساند یا قهرمانان جهانی T20 در بازی نهایی غرور را به دست خواهند آورد؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بازی بنگلادش و انگلیس در سومین مسابقه T20 بدانید:

بازی سوم T20 بنگلادش و انگلیس چه زمانی آغاز می شود؟

بازی سوم T20 بنگلادش و انگلیس از 14 مارس، سه شنبه آغاز خواهد شد.

بازی 3 T20 بنگلادش و انگلیس کجا برگزار می شود؟

سومین دیدار بنگلادش و انگلیس در ورزشگاه شیربنگلا داکا برگزار خواهد شد.

بازی سوم T20 بنگلادش و انگلیس چه ساعتی شروع می شود؟

بازی سوم T20 بنگلادش و انگلیس از ساعت 230 بعد از ظهر به وقت تهران آغاز خواهد شد. این بازی قرار است در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت تهران انجام شود.

کدام شبکه های تلویزیونی بازی سوم T20 بنگلادش و انگلیس را پخش خواهند کرد؟

بازی بنگلادش و انگلیس سومین مسابقه T20 در هند پخش نخواهد شد.

چگونه می توانم پخش زنده بازی بنگلادش و انگلیس 3 T20 را تماشا کنم؟

مسابقه سوم T20 بنگلادش و انگلیس برای پخش زنده در برنامه و وب سایت Fancode در دسترس است.

بازی بنگلادش و انگلیس سومین مسابقه T20 پیش بینی شده 11

بنگلادش: رونی تالوکدار، لیتون داس (هفته هفته)، نجم الحسین شانتو، شکیب الحسن (ج)، توحید هریدوی، عفیف حسین، مهدی حسن میراز، نصوم احمد، تسکین احمد، حسن محمود، مستفی الرحمن

انگلستان: فیل سالت، جاس باتلر (ج و هفته)، داوید مالان، بن داکت، معین علی، سام کوران، کریس ووکس، کریس جردن، ریحان احمد، عادل رشید، مارک وود

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما