نانسی پلوسی می گوید حمله به شوهر آینده سیاسی او را تحت تاثیر قرار می دهد

نانسی پلوسی، رئیس مجلس، در اولین مصاحبه تلویزیونی خود پس از حمله خشونت‌آمیز به همسرش، پل پلوسی، اولین لحظات وحشتناک را پس از اینکه از پلیس کاپیتول فهمید که در خانه آنها در سانفرانسیسکو در اکتبر گذشته رخ داده است، توضیح داد. 28، و گفت که این قسمت آسیب زا بر تصمیم او در مورد آینده سیاسی اش تأثیر می گذارد.

خانم “من هرگز فکر نمی کردم که این پل باشد.” پلوسی 82 ساله که ظاهراً احساساتی به نظر می رسید، در مصاحبه ای با اندرسون کوپر که دوشنبه شب از شبکه CNN پخش شد، گفت.

وقتی آقای خانم کوپر از او پرسید که آیا تصمیمی برای بازنشستگی در صورت شکست دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان گرفته است یا خیر. پلوسی گفت که تصمیم او تحت تأثیر این حمله قرار خواهد گرفت، اما او چگونگی آن را مشخص نکرد.

خانم. پلوسی گفت که صبح روز حمله او در خانه اش در واشنگتن خواب بود که صدای زنگ در و کوبیدن در خانه اش را شنید.

افسران پلیس کاپیتول به او گفتند که آقای. پلوسی در خانه خود در سانفرانسیسکو مورد حمله قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است. خانم او بلافاصله سوار هواپیما شد و به بیمارستانی در سانفرانسیسکو رفت، جایی که همسرش پس از شکستگی جمجمه که خوشبختانه “مغز او را سوراخ نکرده بود” در حال بهبودی دراز کشیده بود. پلوسی گفت.

این مصاحبه بیش از یک هفته پس از آن انجام شد که آقای. پلوسی، 82 ساله، در اوایل صبح روز اکتبر بر اثر برخورد یک مهاجم با چکش به سر او مجروح شد. 28 قبل از برخورد و مهار توسط ماموران پلیس. مزاحم خواسته بود خانم را ببیند. پلوسی به گفته مقامات.

آقای. پلوسی به دلیل شکستگی جمجمه و صدمات جدی از ناحیه دست و بازوی راست تحت عمل جراحی قرار گرفت. پزشکان گفتند که انتظار دارند او بهبودی کامل پیدا کند.

مرد متهم به حمله، دیوید دیپپ، بعداً به پلیس گفت که خانم خانم را دیده است. پلوسی به عنوان «رهبر دسته دروغ‌هایی که حزب دموکرات گفته است» و اینکه اگر به او دروغ بگوید می‌خواست کاسه زانویش را بشکند.

آقای. دپاپ توسط دادستان فدرال به تلاش برای ربودن خانم متهم شد. پلوسی و حمله به یکی از بستگان یک مقام فدرال. او به چندین اتهام جنایات دولتی اعتراف کرده است که بی گناه است.

مقامات در حال بررسی چیزی هستند که به نظر می رسد آقای. حضور گسترده دیپاپ در فضای مجازی که شامل سخنان خشمگین و دیدگاه های افراطی بود.

در مصاحبه CNN، خانم. پلوسی گفت که بین اعمال و عقاید آقای آقای شباهتی وجود دارد. DePape و هزاران نفری که در ژانویه شرکت کردند. 6 حمله به ساختمان کنگره در سال گذشته، که هر دو را به عنوان شعله هایی توصیف کرد که “با اطلاعات نادرست شعله ور شده اند.”

او گفت: «این راهی نیست که بتوانیم آن را ادامه دهیم. و ما از مردم می‌خواهیم که به صورت محلی یا از هر جهت کاندیداتوری شوند و شما نمی‌توانید به آن‌ها بگویید که با پیشروی، امنیت خانواده‌تان را به خطر می‌اندازید.»

خانم. اظهارات پلوسی در آستانه روز انتخابات بیان شد و نامزدهای سراسر کشور آخرین سخنان خود را برای رای دهندگان مطرح کردند، زیرا یکی از مهم ترین مبارزات میان دوره ای در تاریخ مدرن آمریکا به پایان می رسد.

او گفت: «رای فردا، رأیی برای دفاع از دموکراسی ماست».

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما