مبارزه با ریپورتاژ

نحوه نوشتن ریپورتاژ یکسری اصول تخصصی دارد که برای شما به صورت کوتاه توضیح خواهم داد . ضمنا خیلی از سایت ها به صورت فیک می توانند دامین اتوریتی را بالا ببرند و به خاطر قیمت رپورتاژ آگهی و بالا بردن آن شما را گول بزنند. در حالی که جان مولر از گوگل بیان کرده است که سن دامنه به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر نمی گذارد، این نادرست است که بگوییم سن دامنه هیچ نقشی در سئو سایت ندارد. ولی مثل دامین آتوریتی به صورت کاملا فیک و نادرست این مورد را نیز می توان دستکاری کرد. برای تبلیغ محصول یا خدماتی که ارائه میکنیم مثل درج آن در سایت آگهی، میتوانیم با معرفی محصول، خدمت و بیان ویژگیهای محصول و حتی مقایسه آن با رقبا در قالب رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایتهایی با مشخصاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد منتشر کنیم. اگر سایت شما تازه تاسیس شده است، اگر با وجود داشتن سایت قدیمی هنوز رتبه خوبی در گوگل ندارید و یا اگر می خواهید رتبه بهتری نسبت به حال داشته باشید استفاده از ریپورتاژ آگهی برای دستیابی به هدفتان پیشنهاد می شود.

شما میتوانید از طریق خرید اصولی و هوشمندانه ریپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر، با افزایش درآمد خود کمک زیادی کنید. مخصوصا اگر در آن حیطه تازه کار باشید و کسی شما و کسب و کار شما را نشناسد باید بعد از راه اندازی سایت و شروع فعالیت های مستمر در داخل سایت و شبکه های اجتماعی به فعالیت های خارج سایت یعنی بکلینک سازی از طریق سایت های رایگان و رپورتاژ آگهی پرداخت. رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از انواع بازاریابی است که بازاریابی محتوا یا بازاریابی از طریق محتوا میباشد که هم ترافیک سایت را افزایش می دهد و هم این که بازدید کننده هدف را اگر در سایت درستی رپورتاژ را رفته باشیم به عنوان بازدیدکننده جذب کرده و می تواند از خدمات و محصولات ما اسستفاده کند. در این مقاله درباره ریپورتاژ آگهی صحبت کردیم و نکاتی را پیرامون ریپورتاژ نویسی به شما ارائه دادیم. ریپورتاژ آگهی نیز نوعی تبلیغات است که به شما در راستای بهتر کمک می کند. ا گر شما به دنبال بهبود جایگاه خود در گوگل هستید، گزینه مناسب برای شما، سایتهای خبری و سرگرمی است که معمولا کاربران زیادی دارند و کیفیت مطالب آنها نیز خوب است.

اگر متن و محتوای تولید شده در یک سایت مرتبط به محصول یا خدمات ما منتشر شود، با توجه به اعتماد گوگل به سایت مورد نظر میتواند کمی از این اعتماد را شامل سایت و کلمه کلیدی مورد نظر شما کند. در تهیه یک رپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه کرد که خبر تهیه شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغات شما جهت گیری داشته باشد . دیده شدن: شما میتوانید محتوای خود را در سایتهای پربازدید و پرمخاطب، شبکههای اجتماعی، رسانههای مکتوب و غیره منتشر نمایید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید. هنگامی که شما در جایگاه خود تثبیت می شوید باید از بک لینک های مختلف استفاده کنید تا جایگاه خود را حفظ کنید. یعنی نیاز نیست دقیقا موضوعات به صورت واضحی مرتبط باشند اما ارتباط بین انها باید حفظ شود. بسیاری از کسب و کارها یا شعب آنلاین خود را راه انداخته اند یا حداقل ایده و برنامه ای برای آن دارند و هرکس که از این قافله جا بماند در آینده باید هزینه هایی بسیار زیادی برای حفظ توانایی رقابت خود بپردازد.

چون هر چقدر این عدد بالا باشد مخصوصا بالاتر از 20 و در تعداد زیاد بعدا برای سایت مشکل ساز خواهد شد. مثلا با توجه نوع فعالیت سایت که به صورت اسپم فعالیت کرده است یا نه، می توان گفت مرتبط است. در اصل رپورتاژ آگهی یک اطلاعیه از سمت واحد روابط عمومی با هدف اطلاع رسانی درباره کسب و کار است که در رسانههای مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند انتشار مییابد. نقش رپورتاژ آگهی در افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت چقدر است؟ رتبه و میزان بازدید سایت با استفاده از ریپورتاژها در موتورهای جستجوگر افزایش پیدا میکند. بعد از تعیین موضوع، باید کلماتی متناسب با مضمون محتوا خود پیدا کنید و به صفحات مورد نظر لینک دهید. ریپورتاژ در واقع شیوه ای از تبلیغات است که در قالب خبر ارائه می شود، به صورتی که نویسنده تبلیغ با نوشتن متنی بی طرفانه و بدونهیچگونه بزرگ نمایی سعی می کند تا ذهن مخاطب را با محصول، خدمات، برند مورد نظر خود درگیر کند. درست است که اسپم اسکور جزو اولویتها گوگل نیست. پس نتیجه این که هر چقدر دامین آتوریتی بالاتر، برای رپورتاژ تبلیغاتی بهتر است، ولی از نظر گوگل و جزو رتبه بندی های گوگل نیست و شاید این نوع سایت ها نیز از طرف گوگل جریمه شده و پنالتی نیز بشوند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما