شش توضیحی که چرا داشتن یک روان درمانی عالی نباید کافی باشد

همانطور که داشتم مقاله شما را می خواندم، بیشتر به این موضوع علاقه مند شدم که افراد مبتلا به اختلالات مختلف چگونه می توانند از روان درمانی بهره ببرند. این می تواند بارها و بارها در یک شبانه روز اتفاق بیفتد، به این معنی که افراد مبتلا به آپنه خواب هرگز به چرخه های استراحت معنی دار نمی رسند. اعتقاد بر این است که این معنی از فرد می آید.

چرا بچه ها Psychotherapy را دوست دارند

Psychotherapy یک فرمول سریع برای معنا در روایت درمانی، تجربه به علاوه تفسیر برابر با معنا است. ابتدا تجربه می آید و سپس آن تجربه از طریق این مبادلات فرهنگی فیلتر می شود و سپس تفسیر ایجاد می کند. پس معنا شخصاً در این چارچوب ساخته می شود. یکی از مستاجران اصلی روان درمانی اگزیستانسیال عبارت است که اغلب از سارتر نقل می شود: «وجود بر ذات مقدم است». معنا در مقایسه با ساخت اجتماعی، شخصاً ساخته می‌شود.

درمان اختلال دو قطبی

در عوض باید قیمت‌های ارائه‌دهنده کتاب درسی را در نظر بگیرید تا مشخص کنید کدام ارائه‌دهنده کتاب‌های مورد نیاز شما را با کمترین قیمت ممکن ارائه می‌دهد. درمانگر تشویق می شود تا بهترین راه ممکن برای بیان را با مشتری بررسی کند.

درمان وسواس فکری

به منظور حضور کامل با این رویکرد، هوشمندی که مشتری به بهترین شکل از آن کار می‌کند، باید مسیر اکتشاف برای توسعه بیشتر باشد. درمانگر نه از یک نقش متخصص، بلکه از علاقه به شخص واقعی یا رویکرد پدیدارشناختی ناشی می شود.

برای کمک به درمانجو در این مسیر، درمانگر باید متمرکز و غیر تأثیرگذار بماند. تمرین‌های تمرکز حواس و مدیتیشن از نظر علمی ثابت شده‌اند که استرس و اضطراب را کاهش می‌دهند و زمانی که به طور منظم تمرین شوند، می‌توانند به شما کمک کنند که کنترل بیشتری بر وضعیت خود داشته باشید.

حتی در کار با افراد، ما به این نکته توجه داریم که فرد زندگی می کند و بخشی از یک سیستم خانواده بوده است. داده هایی مانند همه ما قرار است بمیریم وجود دارد که همه باید با آنها روبرو شویم. از آنجایی که قرار است در مقطعی در آینده بمیریم لحظه کنونی به چه درمان افسردگی بدون دارو معناست؟ما برای همیشه در حال حاضر هستیم، اما همیشه بر برنامه‌های آینده، نگرانی‌ها، امیدها یا حتی رویاها متمرکز هستیم.

هر ساله حدود 1000 فارغ التحصیل در بریتانیا آموزش می بینند. ابتدا فقط هستی وجود دارد، مانند لحظه حال، و سپس از آن جوهر را خلق می کنیم. داستانی که تصویر متفاوتی از روش ترجیحی ما را بیان می‌کند، به عنوان مثال، اگر یک مشتری داستان افسردگی را تعریف می‌کند، درمانگر به رویداد یا زمانی گوش می‌دهد که افسردگی وجود نداشته است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما