رندرهای نسخه ارزان‌تر کوشی تاشوی Motorola Razr 2023 فاشد

پیش از این در گزارش ها گفته شده بود که امسال دو نسخه از مدل جدید گوشی تاشو موتورولا ریزر عرضه می شود. یکی از این نسخه ها طبق معمول گران خواهد بود اما نسخه دوم که در حال حاضر با رندرهای آن مواجه هستیم قیمت ارزان تری خواهد داشت.

وب سایت MySmartPrice می گوید که Motorola Razr Lite نسخه دوم این گوشی خواهد بود که در واقع با نام Razer عرضه می شود و در عوض پسوند پلاس را به برادر بزرگتر خود می دهد. این گوشی در قسمت بیرونی خود ارزانتر است صفحه نمایش خارجی کوچکتر است مدل 2.7 اینچی در سال 2022 عرضه خواهد شد. در عوض، Razer Plus به صفحه نمایش 4.5 اینچی مجهز شده است.

طراحی موتورولا Razr 2023 در رندرها

نمایشگر خارجی Motorola Razr Lite احتمالا فقط برای نمایش زمان، اعلان ها و تشخیص تماس استفاده می شود. یک نمایشگر در کنار این صفحه وجود دارد دوربین دوگانه همچنین برای عکاسی استفاده خواهد شد. این گوشی از یک سوراخ دوربین سلفی در نمایشگر داخلی استفاده خواهد کرد.

وب سایت MySmartPrice می گوید که این رندرها بر اساس تصاویر واقعی گوشی در حال آزمایش است نمونه اولیه آنها ساخته شده اند در نتیجه این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی این محصول با آنچه در این رندرها می بینیم متفاوت باشد.

پیش از این در گزارشی عنوان شده بود که برخی از اسناد نظارتی نسخه پریمیوم موتورولا ریزر با شماره مدل XT2321-3 به یاد آوردند این گوشی ممکن است در برخی بازارها با نام Motorola Razr 40 Ultra به فروش برسد. ظرفیت باتری این محصول 3640 میلی لیتر ریزر 2022 دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

اگرچه گفته می شود ریزر استاندارد قیمت کمتری نسبت به ریزر پلاس خواهد داشت، اما نمی دانیم تفاوت قیمت آن چقدر خواهد بود. آیا موتورولا در نهایت می‌تواند تلفن‌های تاشو را به محصولاتی مقرون به صرفه برای اکثر کاربران تبدیل کند؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم برنامه این شرکت چیست.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما