ران دیسانتیس معمولا از مطبوعات اجتناب می کند. برای مرداک، او استثنا خواهد شد.

دولت ران دیسانتیس از فلوریدا، منتقد سولفور رسانه های خبری، از مصاحبه های تک به تک با خبرنگاران جریان اصلی سیاسی پرهیز کرده و در ماه های اخیر تقریباً منحصراً با کارشناسان محافظه کار دوستانه صحبت کرده است.

اما او سرانجام با یک روزنامه معتبر – نه روزنامه ای در ایالات متحده – مصاحبه کرد.

آقای. چهره دیسانتیس روی جلد نسخه پنجشنبه تایمز لندن است که خبرنگار آمریکایی آن اخیراً مصاحبه گسترده ای با فرماندار در مقر حزب جمهوری خواه در تالاهاسی انجام داده است. در این تیتر آمده است: «مردی که ممکن است رئیس جمهور شود».

احتمالا تعداد کمی از رای دهندگان اولیه جمهوری خواه در بریتانیا ساکن هستند. اما روزنامه تایمز لندن، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین روزنامه‌های انگلیس، تحت کنترل روپرت مرداک است که امپراتوری رسانه‌ای او قبلاً نفوذ قابل توجهی را پشت چشم‌انداز نامزدی دیسانتیس برای ریاست‌جمهوری گذاشته است.

به نظر می رسد که فرماندار در حال جبران لطف است.

در حالی که او یک تور تبلیغاتی را برای خاطرات جدید خود (منتشر شده توسط آقای مرداک هارپرکالینز) آغاز می کند. دیسانتیس سالنا زیتو، ستون نویس محافظه کار نیویورک پست (متعلق به آقای مرداک نیوز کورپ) را به یک تور در زادگاهش در فلوریدا برد و در فاکس نیوز (متعلق به شرکت فاکس مرداک) برای مصاحبه با او ظاهر شد. لورا اینگراهام، مارک لوین، جسی واترز و مجریان مشترک «فاکس و دوستان». گزیده‌ای از خاطرات او در The Post و FoxNews.com منتشر شد.

در مقابل، آقای دبیر مطبوعاتی DeSantis اخیراً گفت که فرماندار درگیر نمی شود اصلاً با خبرنگاران در NBC News یا MSNBC. اردوگاه DeSantis ناامیدی خود را از یک سوال نادقیق پرسیده شده توسط آندره میچل خبرنگار NBC در مورد آقای. محدودیت های دیسانتیس در مورد نحوه آموزش نژادپرستی در مدارس دولتی فلوریدا. (خانم میچل بعداً توضیحی ارائه کرد.)

آقای. با این حال، دیسانتیس به کارمندان آقای Mr. مرداک در حالی که فرماندار مایل است در کنار مجریان محافظه کار فاکس نیوز ظاهر شود، اخیراً با برت بایر، مجری ارشد سیاسی فاکس نیوز، یا شانون بریم، مجری برنامه “فاکس نیوز ساندی”، مجریانی که تمایل بیشتری دارند از او بپرسند مصاحبه ای انجام نشده است. سوالات سخت

آقای. حضور دیسانتیس در رسانه‌های خبری تحت کنترل مرداک در حالی صورت می‌گیرد که رقیب احتمالی او برای نامزدی جمهوری‌خواهان، رئیس‌جمهور سابق، دونالد جی. ترامپ، به نظر می‌رسد از همان رسانه‌ها ناپدید شده است. آقای. ترامپ از زمان اعلام کاندیداتوری خود در ماه نوامبر در برنامه فاکس نیوز حاضر نشد، اگرچه وب سایت فاکس نیوز مصاحبه هایی با او منتشر کرده است.

The Post، که پوشش آن اغلب به عنوان تقطیر آقای. شناسه مرداک، مستقیماً به سمت آقای. ترامپ زمانی که نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام کرد، این خبر را به تیتر تمسخرآمیز «مرد فلوریدا اعلام می کند» تبدیل کرد. و پس از انتخابات میان‌دوره‌ای سال گذشته، نشریه پست آقای. DeSantis در صفحه اول خود با عنوان تحسین برانگیز “DeFUTURE”.

آقای. ترامپ از این وضعیت ابراز نارضایتی کرده و خانم را به تمسخر گرفته است. مصاحبه زیتو با آقای دسانتیس به عنوان یک «پفک» و خواندن «پست» یک نشریه «در حال مرگ»، بسیار با نگرش گرم او نسبت به روزنامه های تبلیغاتی در گذشته فاصله دارد. در پستی در Truth Social، شبکه اجتماعی راستگرای او، Mr. ترامپ سه ویژگی رسانه ای مرداک را در یک خط ترکیب کرد: «من دیگر نیویورک پست را نمی خوانم. این به اخبار جعلی تبدیل شده است، درست مانند فاکس و WSJ!

آقای. مصاحبه دیسانتیس در تایمز لندن توسط دیوید چارتر، سردبیر آمریکایی این روزنامه، یک خبرنگار خارجی کهنه کار که به عنوان یک روزنامه نگار مستقیم و نه یک کارشناس صاحب نظر، انجام شد.

انتشار دو صفحه‌ای در زیر یک نقل قول پرزرق و برق ارائه می‌شود که در املای انگلیسی ارائه شده است: “ران دیسانتیس: “آیا ما به کمی قدرت و مشت بیشتر نیاز نداریم؟”

مقاله به عنوان یک ویژگی ارائه شده است، با مشاهده یک نقطه که آقای. DeSantis “دست دادن محکم و موهای شاه بلوطی منظمی دارد.” در مصاحبه آقای دیسانتیس در مورد تعطیلات گلف با همسرش به اسکاتلند و ایرلند شمالی فکر می کند. او خود را «حامی بزرگ» برگزیت می‌خواند، اگرچه انتقادی ملایم از حزب محافظه‌کار طرفدار برگزیت ارائه کرد و گفت که حزب «آن‌طور که باید در تحقق این چشم‌انداز تهاجمی نبوده است».

در پاسخ به این سوال که آیا خاطرات خود را به این دلیل نوشته است که می‌خواست رئیس جمهور شود، آقای. دیسانتیس اخم کرد: «چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من به خوبی شناخته شده بودم. من یک جور کالای داغ بودم. و من فکر می کردم که کتاب خوب کار می کند، فکر می کنم خوب است. من فکر می کنم شما خواهید دید که این کار بسیار خوب انجام می شود. ما یک واکنش عالی و عالی داشته ایم.”

علیرغم لحن به ظاهر صمیمانه مصاحبه، آقای. دسانتیس در یک نقطه از همکار خود عصبانی شد.

آقای. چارتر می نویسد که وقتی از آقای. دیسانتیس چگونه روابط آمریکا با اوکراین را مدیریت خواهد کرد، فرماندار به «ضعیف بودن بایدن در صحنه جهانی و شکست در بازدارندگی اشاره کرد».

آقای. منشور برای جزئیات بیشتر: رئیس جمهور دیسانتیس چگونه می تواند درگیری در اوکراین را مدیریت کند؟

“شاید شما باید زمین دیگری را بپوشانید؟” فرماندار پاسخ داد. “فکر می کنم به اندازه کافی گفته ام.”

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما