تازه منتشر شده، از آرزوهای بطری گرفته تا نورمن میلر

شوبیک لوبیک، توسط دینا محمد (پانتئون، 35 دلار.) این اولین رمان گرافیکی تخیلی در مصری جادویی و طبقه بندی شده می گذرد که در آن آرزوها برای ثروتمندان و قدرتمندان بسته می شود و کالا می شود. محمد با نقاشی‌های جسورانه، سنگ‌آلود و روایتی تیز، داستان‌های آخرین «سه آرزوی درجه یک» را که در یک کیوسک کوچک در قاهره خریداری شده است، ارائه می‌کند.

بچه های پالومار و داستان های دیگر: کتاب عشق و موشک، توسط گیلبرت هرناندز و ماریو هرناندز. (تخیل، جلد شومیز، 24.95 دلار.) این مجموعه شامل کمیک استریپ‌هایی است که قبلاً جمع‌آوری نشده بود از مجموعه «عشق و موشک» برادران هرناندز، که بر روی یک شهروند آمریکایی در حال فرار در آمریکای لاتین تمرکز دارد، زنی بدون فرزند که توسط شبهات و غیره تسخیر شده است.

چرا منو دوست نداری؟ توسط پل بی راینی. (Drawn & Quarterly, $24.95.) کلر و مارک در کناره گیری آرام ازدواج در حال فروپاشی خود زندگی می کنند – که در خطوط تمیز و پراکنده رینی ارائه شده است – زمانی که اعلام یک جنگ هسته ای قریب الوقوع آنها را تشویق می کند تا فوراً زندگی خود را دوباره تصور کنند.

از کجا می آیم، توسط باربارا براندون کرافت. (Drawn & Quarterly، 29.95 دلار.) مجموعه‌ای از کمیک استریپ که از سال 1989 تا 2005 اجرا شد و بر نه زن سیاه‌پوست تمرکز داشت که در مورد شادی‌ها، شوخی‌ها و مبارزات خود صحبت می‌کردند، همراه با بازتاب‌های اضافی توسط نویسنده و یادگاری‌های دوران اوج استریپ.

زائر سر قرمز، توسط کوین مالونی (رادیو دو دلاری، جلد شومیز، 18.95 دلار.) در وخامت یک بحران وجودی، یک توسعه دهنده وب میانسال از زندگی شلوغ خود در پورتلند، اورژانس چشم پوشی می کند و سفری را آغاز می کند و عشق، معنا و عشق را پیدا می کند. زندگی جدید در ساحل مین.

BETWEEN STARSHINE AND Clay: گفتگوهایی از دیاسپورای آفریقایی، اثر سارا لادیپو مانیکا. (پاورقی پرس، 26.95 دلار.) این مجموعه گفتگوهای نویسنده با چهره های برجسته سیاه پوست، از جمله Wole Soyinka، میشل اوباما و هنری لوئیس گیتس جونیور، و تأملات او در مورد نژادپرستی در آفریقا، اروپا و آمریکا را ارائه می دهد.

امپراتوری سیاه، توسط جورج اس. شویلر. (Penguin Classics، جلد شومیز، 18 دلار.) Dr. هنری بلسیدوس یک «بین‌الملل سیاه» متشکل از روشنفکران سیاه‌پوست را با وظیفه خلق فناوری‌های جدید برای بازگرداندن آفریقا از قدرت‌های امپراتوری سفیدپوست در این اثر کلاسیک داستانی طنزآمیز و گمانه‌زنی، که برای اولین بار در دهه 1930 پخش شد، گرد هم می‌آورد.

مرد سخت: زندگی نورمن میلر، توسط ریچارد برادفورد (بلومزبری، 28 دلار.) این بیوگرافی برنده دو بار پولیتزر، ماهیت «شادانه» هنر و زندگی میلر را بررسی می کند، از رگه های خشونت آمیز او (او با چاقو به همسرش زد و فک یک بازیگر را شکست) تا مکاتبات ناموفقش با ارنست همینگوی.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما