بیانسه رسما بیشترین جایزه گرمی را در بین هنرمندان دیگر دارد



CNN

بیانسه قبلا یک ملکه بود، اما اکنون او ملکه گرمی است.

بی به تازگی با رکورد 32 برنده، تبدیل به هنرمندی با بیشترین جایزه در تاریخ گرمی شد. جایزه ای که او را از مرزها دور کرد، بهترین آلبوم رقص/الکترونیک بود که او برای آلبوم مشهورش «رنسانس» برنده شد.

دستاورد تاریخ ساز او حتی قبل از پایان نمایش به دست آمد، بنابراین هنوز برای او زمان برای برنده شدن بیشتر وجود دارد – “رنسانس” همچنین نامزد آلبوم سال است که هنوز جایزه دریافت نکرده است.

جمعیت به پا خاستند تا پیروزی بیانسه را جشن بگیرند. او از عمو جانی فقیدش که نامش را در آهنگ «Heated» نام می برد، و همچنین از همسر و سه فرزندش تشکر کرد. او همچنین از هنرمندان LGBTQ که الهام‌بخش و مستقیماً به «رنسانس» کمک کردند، قدردانی کرد.

او گفت: «می‌خواهم از جامعه عجیب و غریب به خاطر محبت شما و ابداع این سبک تشکر کنم.

بیانسه در شصت و پنجمین مراسم سالانه جوایز گرمی در روز یکشنبه، فوریه، در میان تماشاگران ظاهر می‌شود.  5.

تروور نوآ، مجری گرمی، گفت که برد بی، موضوع دیگری را نیز حل می کند: «ما بالاخره می توانیم بحث GOAT را پایان دهیم. اکنون انجام شده است – بیانسه است.

بیانسه آلبوم تابستان را با «رنسانس» به ثمر رساند، قصیده ای جوشان برای دیسکو و صحنه سالن رقص نیویورک در دهه 70 و 80، جامعه ای که توسط همجنس گرایان سیاه پوست و ترنس ها تأسیس شد. چهار آهنگ از “رنسانس” نامزد جایزه گرمی امسال شدند که “روح من را بشکن” جایزه بهترین آهنگ و رکورد سال را به خود اختصاص داد.

بیانسه در اوایل روز یکشنبه برنده جایزه گرمی برای بهترین اجرای سنتی R&B و بهترین ضبط رقص الکترونیکی برای «Plastic Off the Sofa» و «Break My Soul» شد. او حداقل یک جایزه را غیابی دریافت کرد: نوح به حضار گفت که بی در راه رفتن به مراسم در ترافیک گیر کرده است، بنابراین گیتاریست افسانه ای نیل راجرز جایزه بهترین اجرای R&B را برای “Cuff It” از طرف او پذیرفت.

بیانسه در طول دوران حرفه ای خود 88 نامزدی جایزه گرمی را به دست آورده است. او پیش از رویداد عطف روز یکشنبه بیشترین جایزه را دریافت کرده بود. گئورگ سولتی رهبر ارکستر پیش از این رکورد بیشترین جایزه گرمی را برای یک هنرمند به دست آورده بود.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما