بر اساس خط مشی مدرسه، نامگذاری کودکان مجاز خواهد بود

تقریباً دو سال است که استان نیوبرانزویک سیاستی دارد که معلمان را ملزم به استفاده از نام و جنسیت ترجیحی دانش‌آموزان می‌کند. اما بر اساس سیاست جدیدی که توسط رهبر استان، نخست وزیر بلین هیگز معرفی شده است، اگر کودک زیر 16 سال باشد، معلمان باید از والدین اجازه بگیرند.

سیاست جدید، که نیازی به تصویب قانونی ندارد، طوفانی سیاسی ایجاد کرده است که پتانسیل سرنگونی دولت او را دارد.

در یک هفته زمانی که کانادا از اتهام مادری مبنی بر اینکه مردی جنسیت دختر 9 ساله اش را در مسابقه پرتاب تیر در کلونا، بریتیش کلمبیا زیر سوال برده بود، خشمگین شد. همانطور که همکار من دن بیلفسکی گزارش داد، مرد برخورد با دختر یا مادرش را انکار کرد و به Castanet، یک وب سایت خبری آنلاین محلی، گفت که او فقط از یک مقام رسمی پرسیده است که آیا این رویداد برنامه ریزی شده است یا خیر.

[Read: Man Who Questioned 9-Year-Old Athlete’s Gender Spurs Outrage]

انتقاد و محکومیت آقای سیاست هیگز به سرعت از سوی فعالان LGBTQ، مخالفان سیاسی، معلمان، کارمندان سابق دولتی و مقامی که به عنوان مدافع کودکان و جوانان استان خدمت می‌کند، سرچشمه گرفت. آقای. این اقدام هیگز همچنین باعث شورش آشکار در میان اعضای حزب محافظه کار مترقی او شد.

قبل از اینکه در اوایل این هفته به نیوبرانزویک بروم تا مقاله ای نامرتبط را گزارش کنم، شش نفر از اعضای گروه محافظه کار مترقی، از جمله دو عضو آقای آقای. کابینه هیگز، علناً نخست وزیر را به چالش کشید.

سپس در روز پنجشنبه، شورش درون حزبی گسترش یافت. عضو سوم آقای. کابینه هیگز عمدتاً به دلیل این موضوع از سمت خود کناره گیری کرد.

با حمایت اعضای آقای مجلس محافظه کار هیگز، قانونگذار همچنین موفق شد طرحی را تصویب کند که در آن از دولت می خواهد که کلی لامروک، مدافع کودک و نوجوان، طرح نخست وزیر را بررسی کند و در واقع آن را سرزنش کند.

آقای. لامروک این سیاست را “بی کیفیت و ناخواسته تبعیض آمیز” خواند. دانش‌آموزانی که نمی‌خواهند با والدین خود مشورت کنند، نزد کارکنان بهداشت روان فرستاده می‌شوند، حرکتی که برخی گفته‌اند می‌تواند به نوعی تبدیل درمانی تبدیل شود که در کانادا غیرقانونی است.

وزیر معارف این ولایت گفت که دولت صدها شکایت در مورد این سیاست دریافت کرده است. اما وقتی آقای لامروک از آنها کپی درخواست کرد، او گفت که سه ایمیل به او ارسال شده است که طی دو سال و نیم ارسال شده است. او گفت که هیچ یک از آنها به سیاست خاصی نپرداخته اند و برخی از آنها حاوی نظرات همجنس گرا هستند.

بیل هوگان، وزیر آموزش و پرورش استان، گفت که دولت تا حدی توسط گزارشی که ماه گذشته توسط پنج سازمان ملی درگیر در مسائل جنسیتی ارائه شد، هدایت شد. آنها شامل گزارش جنسیت کانادایی مستقر در انتاریو است که خود را برخلاف «انتقال پزشکی کودکان، معرفی آموزش هویت جنسیتی در مدارس ما، و تغییر چشم‌انداز قانونی که جنسیت بیولوژیکی را با مفهوم ذهنی خود جنسیتی جایگزین می‌کند» توصیف می‌کند. هویت.”

در بحبوحه طوفان سیاسی که ایجاد کرد، آقای. هیگز سرپیچی می کند.

پس از اینکه به قانونگذار گفت که نارسایی جنسیتی چیزی است که “محبوب و مد روز” شده است، آقای. هیگز گفت که سیاست فعلی، که دولت او در پایان ماه جایگزین خواهد کرد، “نقش خانواده در تربیت کودک را از بین می برد.”

دقیقاً چرا این سیاست به دغدغه آقای آقا تبدیل شده است. هیگز در دو سال گذشته کاملاً مشخص نیست. در جریان بحث در مورد پیشنهادی که او شکست خورد، آقای. هیگز گفت که در سال 2020 “به نوعی وارد سیستم” شد و تنها زمانی مورد توجه گسترده‌تری قرار گرفت که مردم شروع به شنیدن زمان‌های داستان کشیدن ملکه در کتابخانه‌ها کردند. اما یکی از رهبران گروهی که به توسعه سیاست 2020 کمک کرد، آقای. هیگز در حال عقب نشینی است و گفت که این گروه حدود یک دهه با دولت روی این سیاست کار کرده است.

آقای. هیگز گفت که به پیشنهاد قانونگذار توجه خواهد کرد و اجازه خواهد داد که آقای. لامروک برای بررسی سیاست خود. بررسی تا پایان آگوست انجام می شود. اما او متعهد نشد که هیچ یک از توصیه های خود را بپذیرد. او همچنین نشان داده است که علیرغم مخالفت‌های گروهی حاضر است بر سر این سیاست مبارزه کند.

من با گیل کاستلو، معلمی که اخیراً بازنشسته شده است صحبت کردم که رئیس مشترک افتخار در آموزش و پرورش است، گروه معلمانی که در معرفی سیاست 713 که به زودی لغو می شود، و سایر مدارس مرتبط با هویت جنسیتی نقش داشت. سیاست های. او گفت که معتقد است آقای هیگز دستور کار بسیار گسترده تری داشت.

خانم “اگر دنبال سیاست 713 بروید، پس می توانید برنامه درسی را دنبال کنید.” کاستلو گفت. «اگر می‌توانید برنامه درسی را دنبال کنید، پس آیا می‌توانید به دنبال کتاب‌هایی در مدارسی بروید که آن بخش‌های برنامه درسی را مورد بحث قرار می‌دهند؟ می توانید به نوعی نوشته های روی دیوار را ببینید. به همین دلیل مهم است که همین الان این را قطع کنیم.»

ام‌اس. کاستلو گفت که او معتقد است که نقشه نخست وزیر در نهایت توسط دادگاه شکست خواهد خورد و به او اجازه می دهد تا به علاقه تازه بازنشستگی خود ادامه دهد: پیکل بال.

او گفت: “این یکی دیگر از دست اندازهای جاده است.” من 100 درصد مطمئن هستم که این وضعیت پابرجا نخواهد ماند، تغییراتی ایجاد خواهد شد و بچه ها در ماه سپتامبر خوب خواهند شد.”

  • همکار من نوریمیتسو اونیشی و رنو فیلیپ، عکاس مستقر در مونترال، سه روز را با 109 آتش نشان فرانسوی گذراندند که در حال مبارزه با آتش سوزی های جنگلی در شمال کبک هستند. فرمانده آنها به آنها گفت که اگر مردم جنوب از خود می پرسند “چرا آنجا دود است، به این دلیل است که آتش سوزی های اینجا مهار نشدنی است.”

  • کیم ویلر و دن بیلفسکی در گزارش خود در مورد فاجعه جاده ای که دست کم 15 نفر را در مانیتوبا جان خود را از دست دادند، گزارش می دهند که قربانیان، که بیشتر آنها اهل دوفین بودند، تنها 10 دقیقه از مقصد خود، یک کازینو، زمانی که اتوبوس و نیمه تریلر آنها بودند، فاصله داشتند. کامیون برخورد کرد 10 نفر دیگر مجروح شدند.

  • شرکت سازنده Instant Pot، یک دستگاه کنترل الکترونیکی که غذا را با فشار می‌پزد و آهسته می‌پزد – و توسط مهندس سابق نورتل در اتاوا اختراع شد – درخواست حمایت از ورشکستگی داده است.

  • شوالیه‌های طلایی وگاس تنها در ششمین فصل خود، جام استنلی را برده‌اند.


ایان آستن که اهل ویندزور، انتاریو است، در تورنتو تحصیل کرده است، در اتاوا زندگی می کند و در 16 سال گذشته در مورد کانادا برای نیویورک تایمز گزارش داده است. او را در توییتر در @ianrausten دنبال کنید.


حال ما چطور است؟
ما مشتاقیم نظرات شما را در مورد این خبرنامه و رویدادهای کانادا به طور کلی داشته باشیم. لطفا آنها را به [email protected] ارسال کنید.

این ایمیل را دوست دارید؟
آن را برای دوستان خود فوروارد کنید و به آنها اطلاع دهید که می توانند در اینجا ثبت نام کنند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما