افزایش سرعت پیاده روی روزانه می تواند مزایای بزرگی داشته باشد

برای در نظر گرفتن این اعداد، فردی که مجموع گام‌های روزانه‌اش شامل 2400 تا 3000 قدم‌های تند است، می‌تواند کاهش شدیدی در خطر ابتلا به بیماری قلبی، سرطان و زوال عقل داشته باشد، حتی بدون برداشتن گام‌های اضافی فراتر از تعداد کل روزانه.

متیو احمدی، محقق دانشگاه سیدنی و یکی از نویسندگان این مطالعات، می گوید: «این نباید یک جلسه 30 دقیقه ای متوالی باشد. “این فقط می تواند به صورت ناگهانی در طول روز شما اینجا و آنجا باشد.”

اما نکته مهم این است که کمی سریعتر از سرعت عادی خود راه بروید. وقتی صحبت از تفاوت بین راه رفتن سریع و آهسته دویدن می شود، داده های کافی برای تعیین بهتر بودن یکی از دیگری وجود نداشت و هر دو منجر به نتایج کلی سلامت بهتری نسبت به سرعت متوسط ​​آهسته تر شدند. با این حال، مطالعه‌ای در سال 2013 روی 49005 دونده و پیاده‌رو مورد بررسی قرار گرفت و نشان داد که پیاده‌روی سریع یا دویدن در فواصل مشابه فواید مشابهی برای سلامت قلب دارد، اگرچه پیاده‌روی یک مایل بیشتر طول می‌کشد.

این مطالعه بخشی از تحقیقات جاری در مورد اهمیت شدت ورزش برای پیامدهای مختلف سلامتی است. این جدیدترین یافته‌ها نشان می‌دهد که حفظ سلامتی لزوماً به ورزش با شدت زیاد نیاز ندارد و یک مقدار منظم ورزش با شدت متوسط، مانند پیاده‌روی سریع، می‌تواند سطح بالایی از محافظت در برابر شرایط در حال توسعه مانند بیماری قلبی را ارائه دهد. سرطان یا زوال عقل

وقتی نوبت به گنجاندن ورزش شدیدتر در زندگی روزمره می رسد، دکتر. تامانا سینگ، متخصص قلب در کلینیک کلیولند، اغلب به بیماران خود یادآوری می کند که همه چیز نسبی است. او گفت: «هر کس از وضعیت آموزشی متفاوتی شروع می کند.

سرعت تند برای یک نفر ممکن است برای دیگری تند نباشد، اما آنچه اهمیت دارد تلاش نسبی است. با شدت ورزش سبک، فرد می‌تواند آهنگی بخواند، در حالی که با شدت متوسط، فرد می‌تواند به راحتی مکالمه را انجام دهد، اما برای خواندن مشکل دارد. در شدت‌های بالاتر، مکالمه اگر غیرممکن نباشد، دشوار می‌شود.

وقتی صحبت از راه رفتن سریع می شود، “در این سطوح متوسط ​​تلاش، می توانید ظرفیت هوازی خود را افزایش دهید.” سینگ گفت. علاوه بر فواید طولانی مدت برای سلامتی، چنین شدتی همچنین فشار خون را کاهش می دهد، سطح قند خون را متعادل می کند و خطر حملات قلبی و سکته را کاهش می دهد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما